Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا صادقی بخشدارقلعه نو در دیدار با اعضای شورا و دهیار روستای قمی آباد گفت: بایستی تعامل و همکاری هرچه بیشتر با شوراها و دهیاران سطح بخش صورت بگیرد تا شاهد روند رشد و پیشرفت در بخش قلعه نو باشیم.

وی ادامه داد: ایجاد شعب بانکهای جدید در سطح بخش و روستاها می تواند باعث ایجاد رقابت و بهبود سطح خدمات رسانی آنها به مردم شریف بخش بشود و استفاده از فناوری های روز و حرکت به سوی روشهای نوین و علمی کشاورزی از برنامه های پیشرو در جهت توسعه بخش کشاورزی بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار محمودی دهیار روستای قمی آباد گزارش مختصری از وضعیت روستا، پروژه ها و اقدامات درحال انجام و مشکلات کلی ر‌وستا ارائه کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد شورای اسلامی فناوری کشاورزی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۹۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع ۱۶۳ هزار هکتار سطوح آبی استان تاکنون در ۴۰ هزار هکتار از این سطوح سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد، گفت: در مجموع حدود ۲۵ درصد اراضی کشاورزی استان به این سامانه‌ها مجهز شده است.

اکبر محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کیلومتر احیا و مرمت قنوات در استان انجام شده که بخشی زیادی از مرمت قنوات با مشارکت مردم انجام شده‌است، افزود: از مجموع چهار هزار کیلومتر طول قنوات خراسان جنوبی بیش از هزار و ۳۰۰ کیلومتر احیا و مرمت شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر راندمان آبیاری در استان ۴۸.۵ درصد است، گفت: تمام طرح‌های اجرا شده در حوزه آب و خاک در راستای افزایش راندمان آبیاری است و براساس هدف‌گذاری انجام شده که راندمان آبیاری بخش کشاورزی استان به ۵۵ درصد باید در سال ۱۴۰۵ برسد.

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در ماکو
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگ‌ترین نورافشانی تهران در راه
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگترین نورافشانی تهران در راه است
  • چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران با توجه به رویکردهای برنامه هفتم توسعه تدوین و نهایی شد
  • امضای موافقت نامه توسعه زیست بوم داده و هوش مصنوعی
  • سیمای دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۲
  • تجهیز یک چهارم اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به سیستم‌های نوین آبیاری
  • اجرای ۱۹۰۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در خراسان جنوبی
  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در «ماکو»
  • فراخوان «برنامه حمایت از حرکت در مرز دانش ریاضی» منتشر شد