Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، دکتر علی دارابی در سفر امروز به خوزستان با علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز31 شهریور مجروح شده بودند عیادت کردند .
وی در دیدار با این دو مجروح ضمن آرزوی صحت ، سلامتی و شفای عاجل برای این همکاران گرانقدر رسانه ملی ، در روند درمان و پیگیری معالجه آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون امور استانهای رسانه ملی پس از عیادت جانبازان حادثه تروریستی در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس است گفت : صدا و سیما باید زبان مردم باشند و بین واقع گرایی و سیاه نمایی و نقد مشفقانه تفاوت قائل شود .
علی دارابی افزود : رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده است و بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.
وی معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت : معرفی رهبران جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون امور استانهای رسانه ملی با اشاره به اینکه بخش بین المللی برای نخستین بار از سال اینده در جشنواره تولیدات مراکز استانها اضافه خواهد شد تصریح کرد : مرکز خوزستان با نزدیکی با کشور عراق تولیدات مشترکی را در سطح بین المللی با کشور همسایه از خود داشته باشد .
وی در پایان رسانه های استانی را محور توسعه پایدار در مراکز دانست و گفت : این شبکه ها باید با تولید برنامه های پرمحتوا و فاخر امید را در سطوح مختلف جامعه پررنگ کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان معاون امور استانها رسانه ملی حادثه تروریستی اهواز دارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز