Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت تقویت تجهیزات دفاعی، الکترونیکی و اپتیکی در مرز تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و ایستگاه راه آهن "اینچه برون"، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی داشتیم از روز گذشته از مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی گلستان بازدید کرده و ضمن دیدار با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی به تبادل و گفتگو پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی، افزایش همدلی، تعامل و اتحاد با مرزنشینان می‌باشد که الحمدالله این همدلی وحدت بسیار مطلوب است؛ البته باید در حد توان و در چارچوب قانون به معیشت مرزنشینان کمک شود که این موضوع باعث ارتقاء امنیت می‌شود.

وی به جلسه با ائمه جماعات به منظور رسیدگی مشکلات مطروحه اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف این سفر به جز دیدار، توجه به تجهیز امکانات در مرز‌ها است.

سردار اشتری بر ضرورت تقویت تجهیزات دفاعی، الکترونیکی و اپتیکی در مرز تاکید و تصریح کرد: مقوله آموزش یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار ناجا می‌باشد باید با ارتقاء تجهیزات و آموزش به سمت حرفه‌ای گرایی گام برداریم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مرزبانان ربوده شده افزود: از طریق دستگاه دیپلماسی موضوع مربوطه را پیگیری می‌کنیم البته دولت پاکستان در این رابطه قول مساعد داده اند که ان شاءالله شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره زیرگرفتن عمدی مأموران پلیس، گفت: اتفاقی که در فضای مجازی انتشار پیدا کرد مربوط به سه ماه گذشته در استان مازندران بود این موضوع بلافاصله پیگیری، خاطیان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند؛ حال یکی از مأموران خوب است و دیگری نیز تحت معالجه قرار دارد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با خاطیان نظم و امنیت برخورد می‌کند، تصریح کرد: این گونه اتفاقات خیلی اندک است، مردم شاهد تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس در ایام مختلف و نیز سرما، گرمای طاقت فرسا هستند به گونه‌ای که بار‌ها شاهد لطف و علاقه خاص آنان نسبت به همکاران ما بوده ایم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: سیاست‌های کلی در خصوص موضوعات اقتصادی و تبادلات کالا بر عهده دولت است و ناجا در حد توان تلاش می‌کند تا حقوق کسی تضییع نشود.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا گلستان اینچه برون مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است