Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های اداره کل بازرسی کیفرخواست برای مدیرکل و معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، در راستای برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری، کیفرخواست مدیرکل و معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین با عنوان تضییع اموال بیت المال، تصرف غیرقانونی در اموال دولت، تعدی نسبت به اموال عمومی و دولتی، استفاده شخصی از اموال دولت و نیز سوءاستفاده از موقعیت شغلی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ارسال گزارش و پیگیری‌های اداره کل بازرسی استان که هم اکنون تنها نقطه‌ی امید مردم در موضوع مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی است، کیفرخواست مدیرکل ارشاد و معاون اداری و مالی وی صادر شد.

این کیفر خواست توسط شعبه ششم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین صادر شده است.

بدون شک برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری مخصوصا در سطح مدیران می‌تواند زمینه ساز افزایش امید و نشاط در دل مردم را فراهم کند و باید از اداره کل بازرسی و دادستان شهر قزوین برای این حرکت موثر تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟