Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:53:45 GMT

مکانی برای جمع آوری معتادان در رباط کریم وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۶۷۷

مکانی برای جمع آوری معتادان در رباط کریم وجود ندارد

تهران-ایرنا- رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه مکان مناسبی برای جمع آوری و ساماندهی معتادان در این شهرستان وجود ندارد گفت: اعضای شورای شهر باید برای اختصاص زمین برای جمع آوری معتادان متجاهر اقداماتی انجام دهند.

به گزاش ایرنا محمد رضایی روز سه شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم اظهار داشت: ما معتاد متجاهر در شهرستان رباط کریم نداریم و اگر هم بعضاً معتادی دیده می‌شود از شهرستان های همجوار و یا استان هایی هستند که به رباط ‌کریم منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرگرد رشید مظفری رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم نیز در این نشست گفت: بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان رباط کریم کشف شده و این پلیس حدود600 نفر از عناصر مواد مخدر، عناصر توزیع کننده مواد مخدر را در رباط کریم دستگیر کرده است.
وی ادامه داد: بیش از 100 نفر معتاد متجاهر را دستگیر و تحویل کمپ اخوان داده ایم.
محمدپور جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد ساختمان برای تجمیع معتادان از اولویت‌های ماست، گفت: احداث مرکز ماده 16 برای شهرستان رباط کریم مهم است و باید شهرداری‌ در این راستا اقدام عملی انجام دهد.
وی ادامه داد: هیات های مذهبی و اداره آموزش و پرورش نیز می توانند در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی بطور فعال در امر آموزش و تربیت فعال باشند.
فرماندار شهرستان رباط کریم نیز گفت: انواع مواد مخدر در حال افزایش است و خانواده‌ها در جوانان در حال تهدید هستند که ما باید برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی چاره اندیشی کنند.
مهدی ساداتی با مهم خواندن آرامش در سطح شهرستان رباط کریم گفت: همه مسئولان و نهادها در سطح شهرستان موظف هستند تا آرامش مردم را فراهم کنند و شورای شهر و شهرداری و نمایندگان مردم فصل الخطاب قانون هستند.
تهرام/3036//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند