Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در جلسه ایی که در فرمانداری پیشوا با حضور مدیران کل توزیع برق، راه و فنی استانداری تهران و فرمانداران ورامین و پیشوا و معاون فرماندار پاکدشت برگزار شد، تفاهم نامه ایی مبنی بر اختصاص بودجه و تقسیم کار بین این مدیران به امضا رسید.

فرماندار پیشوا گفت: این طرح 27 کیلومتری دارای 22 کیلومتر عدم روشنایی است که محور اول آن کمربندی ورامین، محور دوم ورامین_پیشوا و محور سوم، پیشوا به شریف اباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین عباسی افزود: یک کیلومتر روشنایی در محور کمربندی ورامین را شهرداری آن بر عهده گرفت و شش کیلومتر دیگر را راهداری پیشوا قبول کرد.

وی گفت: محور دوم شامل ورامین پیشوا نیز، دو کیلومتر آنرا راهداری شهرستان پیشوا و چهار کیلومتر آنرا شهرداری پیشوا قول همکاری دادند

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: در محور پیشوا_شریف آباد هم راهداری شهرستان پیشوا هفت کیلومتر و یک کیلومتر هم شهرداری شریف اباد هزینه آنرا پرداخت می کنند

البته راهداری پاکدشت از ماه گذشته شش کیلومتر مسیر را جداگانه در دست اقدام برای روشنایی دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تا پایان سال عباسی فرماندار سه مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد