Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انجمن روزنامه نگاران مسلمان در محکومیت انهدام ساختمان تلویزیون الاقصی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، انجمن روزنامه نگاران مسلمان در محکومیت انهدام ساختمان تلویزیون الاقصی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حقیقت همیشه آشکار خواهد شد، هر چند نابخردانی تلاش کنند تا حقیقت را پوشیده دارند. باریکه ۳۶۰ کیلومتر مربعی غزه ۱۲ سال است که در محاصره است و صدای مظلومیت قریب ۲ میلیون انسان در این زندان تنها توسط اندک رسانه‌های موجود در این باریکه به گوش جهانیان می‌رسد. صدایی که اشغالگران صهیونیست از شنیده شدنش در جهان هراس دارند. با آنکه بیش از ۸۰% رسانه‌های جهان در کنترل صهیونیسم بین الملل قرار دارند و با هیاهوی زیاد حقایق تحولات و رفتار‌های سلطه طلبانه و جنایتکارانه این جریان ضد بشری را کتمان می‌کنند و تصویری دیگر از آن‌ها را منعکس می‌سازند، اما از اندک رسانه‌هایی که نقاب از چهره زشت صهیونیسم بر می‌دارند، هراسناک اند. بمباران ساختمان تلویزیون الاقصی در مرکز غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تلاشی برای نهان داشتن جنایات صهیونیست‌ها در غزه است و خاموش کردن صدای حقیقت و نیز جنایتی علیه آزادی بیان و ممانعت از آزادی اطلاع رسانی است.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان و رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری جمهوری اسلامی ایران بمباران و تخریب ساختمان مرکزی تلویزیون الاقصی در غزه را توسط رژیم صهیونیستی شدیدا محکوم کرده و ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در مبارزات رهایی بخششان و همدردی با خانواده شهدا و مجروحین این حملات؛ اعلام می‌دارد؛ سنت الهی بر آن است که حکومت ظلم پایدار نیست، "الملک لا یبقی مع الظلم" و باطل هم نابود شدنی است" ان الباطل کان زهوقا". بر این اساس اسرائیل که بنیادش بر باطل و رفتارش بر ظلم استوار است و به فرموده امام موسی صدر "شر مطلق" است، آینده‌ای جز نابودی ندارد؛ چرا که خورشید حقیقت بر باطل چیره خواهد شد و صدای حقیقت خاموش شدنی نیست.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان
۲۲ آبان ۱۳۹۷

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسجدالاقصی فلسطین غزه روزنامه نگاران مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، هواپیما‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی، منطقه الصفطاوی در شمال شهر غزه و همچنین محلات شرقی این شهر را به شدت بمباران کردند.

منابع فلسطینی در این باره اعلام کردند که شدت حملات در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه بیش از سایر مناطق بوده است.

رژیم اشغالگر، همچنین ساختمان الصحابه در محله الدرج در شهر غزه را بمباران کرد.

هواپیما‌های رژیم اشغالگر همچنین منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات وحشیانه دیگری، اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ۶ فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تداوم بمباران غزه | مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد
  • تداوم بمباران غزه/ مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد
  • شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند