Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کردستان گفت: نخستین جشنواره و دورهمی راهنمایان حرفه‌ای گردشگری سراسر کشور به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدمحسن علوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره و دورهمی راهنمایان حرفه‌ای گردشگری سراسر کشور با هدف معرفی پتانسیل‌های گردشگری کردستان و بررسی راهکارهای توسعه و شناسایی ظرفیت‌ها در زمینه گردشگری از 23 تا 25 آبان‌ماه جاری با حضور 150 نفر از راهنمایان حرفه‌ای گردشگری به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از پتانسیل‌های راهنمایان حرفه‌ای جهت ارتقای سطح توانمندی و دانش راهنمایان استان برای توسعه و رونق توریسم در کردستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان تصریح کرد: معرفی تخصصی استان کردستان به راهنمایان حرفه‌ای ایران جهت برگزاری تورهای مختلف نیز از دیگر اهداف برگزاری این نشست سه روزه است و همچنین کارگاه‌های آموزشی تورهای خروجی و ورودی از جمله اروپاگردی شامل هند، ایتالیا، سوئیس و فرانسه برای نخستین بار در کردستان با تکیه بر مهندسی فنون تورگردانی نیز برگزار می‌شود.

علوی افزود: افتتاح جامعه حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان کردستان، برگزاری پنل تخصصی با حضور اساتید حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران، برگزاری شب فرهنگی کردستان، اجرای تور سنندج‌گردی و محوطه‌های باستانی و تاریخی سنندج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دورهمی خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی کاشان علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، بر اساس مشاهدات عینی صورت گرفته در چند روز گذشته در هیچ کدام از ابنیه تاریخی کاشان راهنمایان گردشگری وجود نداشت و این موضوع جای سوال داشت که در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخورد نامناسب با یکی از راهنمایان گردشگری از سوی یکی از مسئولان موجب شده تا راهنمایان گردشگری ابراز ناراحتی و گلایه خود را با عدم حضور در ابنیه تاریخی اعلام کنند.

خبرنگار تسنیم با پیگیری‌هایی که انجام داد مشخص شد که یکی از مسئولان شهرستان کاشان با یکی از راهنمایان گردشگری رفتار بسیار نامناسبی داشته است که این رفتار ناشی از قضاوت عجولانه بوده و همین موضوع باعث شد تا راهنمایان تصمیم بر عدم حضور در ابنیه تاریخی داشته باشند.

این در حالی است که راهنمایان گردشگری از هنرجویان و دانشجویانی هستند که بر اساس علاقه و به صورت رایگان در ایام پیک حضور گردشگر در ابنیه تاریخی حضور پیدا می کنند در حالی که پیش از حضور آموزش‌های لازم را می‌بینند، از آنان آزمون اخذ می‌شود و تاییدیه‌های لازم را اخذ می‌کنند.

این موضوع را مرتضی احمدی‌نجات، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان پیگیری کردیم و وی در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد و موضوع عدم حضور گردشگران را در روزهای گذشته تایید کرد.

مرتضی احمدی‌نجات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی کاشان مستقر شدند و پیگیری‌های لازم در زمینه استقرار سایر راهنمایان گردشگری در دیگر ابنیه تاریخی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر راهنمایان گردشگری در باغی فین مستقر شدند، ابراز داشت: مشکلات پیش آمده از سوی متولیان در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود