Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:27:57 GMT

کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر توسط وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۰۹۳

کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی، با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 5 باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش‌ساز هروئین و 385 کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد هروئین‌های مکشوفه اروپا بوده و پیش سازهای هروئین نیز از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود.

دستگیری مسئولان یک شبکه هرمی از سوی وزارت اطلاعاتانهدام باند قاچاق سوخت توسط وزارت اطلاعاتدر این عملیات‌ها، 11 نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آنها از اتباع کشورهای اروپایی هستند، دستگیر شدند.

طی سال‌های اخیر چندین باند بین‌المللی مواد مخدر که محموله‌های کلان مواد پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپائی به داخل کشور منتقل نمودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است.

انتهای پیام/

 

R1373/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت اطلاعات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت اطلاعات وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان