Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تشریح سیاست ها، آئین نامه و وظایف این شورا گفت:شورای فرهنگ عمومی باید در جهت همسو کردن مجموعه فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی کند و در ابعاد مختلف فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد:توسعه هر جامعه‌ای مبتنی بر توسعه فرهنگ آن است و‌ تصمیم شورا نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم در این جلسه گفت:اگرمسائل فرهنگی به درستی دنبال شود آسیب‌های اجتماعی کنترل و‌پیشگیری می‌شود و‌ اولویت یک دولت کاهش آسیب‌های اجتماعی است که بایستی در شورا فرهنگ عمومی به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با تبریک فرا رسیدن تقارن هفته وحدت و‌ بسیج تصریح کرد:دست اندرکاران برگزاری این دو مناسبت مهم تاریخی و ارزشی از اجرای برنامه‌های تکراری خودداری کند و خلاقیت‌های جدید ارائه دهند.

فرماندار تربت جام گفت:دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران وحدت بایستی حضور پررنگ در برنامه‌های اجرایی داشته باشندکه برای شرکت مردم در این گونه مجالس مهم است.

حسین حیدر بیگی دبیر شورای فرهنگ عمومی با تشریح مجموعه عملکرد شورا در یک سال گذشته و‌باگرامیداشت ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی گفت:در راستای تبادل تجربیات و‌ به روز رسانی مجموعه فعالیت‌های شورا و برگزاری جلسات مشترک با سایر شهرستان‌ها شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شهرستان‌ها رابه شش قطب تقسبم کرده است و‌شهر‌های خواف، تایباد، سرخس، باخرزو صالح آباد را با محوریت تربت جام قرار داده که اولین جلسه قطب در همین هفته برگزار می‌شود.   وی با اشاره به توانمند سازی شورا افزود: برگزاری اجلاسیه، تعیین سه نفر کارشناس برای پیگیری مصوبات و تشکیل هئیت رئیسه شورای فرهنگ عمومی برای توانمندسازی شورا لازم صورت بگیرد.

حیدر بیگی تصریح کرد:جشنواره علوم‌قرآنی با محوریت وحدت با رویکرد حوزه هنری در هفته بزرگداشت وحدت و بسیج در تربت جام برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ز.ج
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحدت ملی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه