Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:01:42 GMT

تقویت فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۱۲۱

تقویت فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در همایش یاوران وقف با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای تقویت فرهنگ وقت در سطح استان بهره گیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد:  فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری کمرنگ است و باید دستگاه های متولی تلاش کنند که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:  وقف برکات بسیار زیادی در زندگی انسان ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امامزادگان برکات بسیاری زیادی در جامعه دارند، اظهار داشت: ایجاد ارتباط معنوی بین مردم و اهل بیت از برکات امامزادگان درسطح استان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: گرامیداشت امامزادگان از مهمترین وظایف مسلمانان به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به مراسم اربعین و حضور پررنگ مردم در این مراسم، بیان کرد: پیاده روی اربعین بیانگر اتحاد و وحدت مسلمانان است.

کد خبر 4457628

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد شهرکرد محمد علی نکونام یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد گرگان شهرکرد راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه یاسوج تبریز بیرجند شیراز اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، گفت: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به این که شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جلسه شورای فرهنگی استان، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ عمومی کشور و استان وظیفه تمامی ماست که نیازمند دغدغه‌مند بودن پیگیری ارائه و اجرا است و هیچ گونه مسامحه و عدم پیگیری در جهت اجرای مصوبات این شورا جایز نیست. اعضای شورای باید با پیگیری و سماجت از مسئولان و متولیان امر از نحوه اجرای مصوبات و خروجی آن‌ها به طور کامل با خبر باشند. اجرای این مصوبات آثار مطلوب خود را خواهند داشت و نباید از اجرای آن‌ها ناامید شوید.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: محمد کیانی رزمنده مؤثر و تربیت شده در دفاع مقدس که همواره پیگیر ارزش‌های انقلاب اسلامی بود او همواره با روحیه جهادی و شور شوق خاص خود برای نهادینه شدن اهداف انقلاب اسلامی در میان مردم و ضعیف کردن حربه‌های دشمن عاشقانه تلاش کردند و حال نبود ایشان خلأ محسوسی را در عرصه نبرد با دشمن و گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌های این شورای در ماه رمضان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در دو هزار برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در جلسات خانگی شرکت کردند، تداوم این برنامه و جلسات قرآنی با انگیزه فراوان بسیار مهم است همچنین این برنامه‌ها نباید تنها به ایام ماه رمضان اختصاص داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام، تصریح کرد: همچنین تبلیغات ماه مبارک رمضان و حضور روحانیان در مناطق مختلف استان نسبت به سال گذشته از تحرک و پویایی بالاتری برخوردار دار بود که شایسته تقدیر از عوامل اجرایی است.

وی با اشاره به رواج نهضت نهج‌البلاغه خوانی در ماه رمضان تاکید کرد: نهج‌البلاغه کتاب انقلاب اسلامی و برای ادامه این نهضت و انقلاب توجه ویژه‌ای به نهج‌البلاغه داشت و مطالعه و تأمل این کتاب باید میان نسل جوان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، عنوان کرد: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به اینکه شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

کد خبر 745618

دیگر خبرها

  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری