Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، به منظور جلوگیری از توزیع خارج از شبکه، طرح کنترل مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده، به صورت آزمایشی در منطقه زاهدان اجرا می‌شود.

یک گروه ۱۸۰ نفره مرکب از بازرسان سراسر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در هفته‌های اخیر به منطقه سیستان‌و بلوچستان اعزام شده و هم اکنون این هیئت با استقرار در منطقه بررسی مسائل منطقه و کنترل و بازرسی مبادی عرضه و تامین سوخت را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان سیستان‌وبلوچستان، اقدام‌های پیشگیرانه‌ای در زمینه جلوگیری از توزیع خارج از شبکه در حال برنامه‌ریزی و اجراست که از جمله این اقدام‌ها، اجرای طرح پایش مصرف سوخت در مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده است که با دعوت از کارشناسان مناطق سراسر کشور در منطقه زاهدان اجرا می‌شود.

یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت در سیستان‌وبلوچستان، ورود کارت‌های سوخت مهاجر از دیگر مناطق کشور است که به‌منظور پیشگیری از آن تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در این استان ابطال و مسدود شده است.

اختلاف نرخ فرآورده‌های نفتی با کشورهای همسایه، مرزی بودن منطقه، افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی در کشورهای همجوار و برخی تخلفات از جمله صدور بارنامه‌های جعلی و سوخت‌گیری کارت‌های مهاجر از جمله دلایل پدیده قاچاق در استان زاهدان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت فرآورده های نفتی قاچاق کارت سوخت افزایش نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سیستان بارانی شد + فیلم


محسن حیدری  اظهار کرد: تیمور آباد از توابع شهرستان هامون با ۳۲ میلی‌متر بارندگی بیشترین و زابل ۷.۹، زهک ۱.۵، هامون ۳.۶، هیرمند ۰.۱، زاهدان ۱.۸، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۱، نصرت آباد ۱.۷، خاش ۰.۶ میلی‌متر گزارش باران داشته‌اند.

وی افزود: تا امشب در سطح استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش بینی می شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شنبه تا سه شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان