Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از APA، دادگاه ایالتی سالزبرگ در اتریش امروز سه شنبه دستور عدم بازداشت مظنون به جاسوسی برای روسیه را صادر کرد.

در حکم صادره از سوی این دادگاه آمده است که نمی توان نظامی بازنشسته اتریشی مظنون به جاسوسی برای روسیه را در بازداشت نگه داشت.

این درحالیست که به دنبال بالاگرفتن تنش ها میان دو کشور در خصوص بازداشت یک مظنون به جاسوسی برای مسکو، روسیه و اتریش نمایندگان دیپلماتیک طرف یکدیگر در مسکو و وین را احضار کرده در این خصوص رایزنی هائی میان وزرای خارجه دو کشور نیز به انجام رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4457642

منبع: مهر

کلیدواژه: اتریش جاسوسی روسیه ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی روسیه دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران جمال خاشقجی عراق سوریه فلسطین ترکیه جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، این سازمان در اطلاعیه‌ای از جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«موضوع: جمع‌ آوری فراورده مکمل تقویتی رشد مو PHYTO

با سلام و احترام؛

عطف به نامه ۷۴۰۶/۴۲۹۶/۱۴ مورخ ۲۹/‏۰۱/‏۱۴۰۳‬ معاونت محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص توزیع فراورده فاقد مجوز مکمل تقویتی رشد مو PHYTO، خواهشمند است دستور فرمائید در صورت مشاهده فراورده مذکور در سطح، طبق ضوابط و مقررات جاری، نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم مقتضی به عمل آمده و نتایج به این اداره کل منعکس شود.»

کد خبر 746979

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟