Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@13:21:07 GMT

علاقه بیش از حد پیرمرد تایوانی به بازی‌های آنلاین+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۲۴۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پیر مردی ۷۰ ساله در تایوان علاقه شدیدی به بازی‌های آنلاین نشان می‌دهد، از این رو برای انجام هم زمان بازی‌های مورد علاقه خود، ۱۵ تلفن همراه را بر روی دوچرخه خود نصب کرده است. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پیر مردی ۷۰ ساله در تایوان علاقه شدیدی به بازی‌های آنلاین نشان می‌دهد، از این رو برای انجام هم زمان بازی‌های مورد علاقه خود، ۱۵ تلفن همراه را بر روی دوچرخه خود نصب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد تمامی بازی‌ها را از نوه‌ی خود یادگرفته و تمام شب را می‌تواند بدون وقفه بازی کند. علاوه بر آن، این مرد در دوچرخه خود باتری قابل حمل قرار داده تا در صورت نیاز تلفن‌های خود را شارژ کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
جالب است بدانید که این فرد مبلغ ۷۸۰ دلار ماهانه برای انجام بازی‌های اینترنتی هزینه می‌کند.



انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیرمرد تایوان بازی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری

طبق ویدیوی منتشرشده در رسانه‌ها، نظامیان اشغالگر چند روز پیش در نزدیکی شهرک «گوش عتصیون» یک پیرمرد را در حالی که دستانش را به نشانۀ تسلیم بالا برده بود، به رگبار بستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پدرخوانده هوش مصنوعی کیست؟!
  • این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی