Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:57:24 GMT

روزهای بزرگ در انتظار پابرهنه ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۲۷۱

روزهای بزرگ در انتظار پابرهنه ها

هشتمین دوره مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2018 در کشور امارات برگزار شد و تیم ملی توانست برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. محمد محمدی سدهی

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روزنامه «ایران»، قهرمانی در این دوره از مسابقات دستاورد بزرگی برای فوتبال ساحلی کشورمان بود چرا که توسط تیمی جوان شده به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، دو بازیکن تیم ملی به عناوین فردی هم دست یافتند. در مراسم اهدای جوایز این مسابقات حمید بهزادپور (دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی) موفق شد عنوان برترین دروازه‌بان جام را از آن خود کند و علاوه بر او محمد مرادی نیز به عنوان پدیده جوان جهان در سال 2018 معرفی شد. بعد از این قهرمانی ارزشمند، خبرنگار «ایران» گفت‌وگویی با 3 بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی انجام داده است.

بهزادپور: لقب «اشمایکل» را دوست دارم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی که به دلیل مصدومیت پیمان حسینی، گلر اول تیم ملی از بازی دوم در ترکیب تیم ملی قرار گرفت، درخصوص کیفیت این مسابقات گفت: «مسابقات جام بین قاره‌ای بعد از جام جهانی معتبرترین رویداد است. در مرحله گروهی تیم ملی در گروه سختی قرار گرفت و ما با تیم‌های امریکا، تاهیتی و روسیه همگروه شدیم که تیم‌های روسیه و تاهیتی جزو قدرت‌های فوتبال ساحلی به حساب می‌آیند، با وجود این توانستیم این تیم‌ها را شکست دهیم و در نهایت قهرمان مسابقات شویم.» گلر 31 ساله فوتبال ساحلی با بیان اینکه 70 درصد نفرات تیم ملی را جوانان تشکیل دادند، بیان داشت: «بازیکنان جوان ما با وجود تجربه پایین عالی بودند و این قهرمانی نتیجه اعتماد به تک تک بازیکنان جوان بود. پیش از حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای به اردوی پرتغال رفتیم و با 3 تیم قدرتمند این کشور بازی تدارکاتی برگزار کردیم و با نتیجه‌ای پرگل این تیم‌ها را شکست دادیم. این تنها تجربه جوانان ما از رقابت با تیم‌های خارجی بود.» او در مرحله گروهی مسابقات گل سوم و پیروزی بخش تیم ملی را مقابل روسیه به ثمر رساند. دیداری که با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید و تیم ملی با این برد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد. البته بهزادپور دو گل دیگر مقابل تیم‌های تاهیتی و روسیه (فینال) به ثمر رساند. او درخصوص گلزنی‌اش در این مسابقات افزود: «دروازه‌بان روسیه رقیب من در کسب عنوان بهترین گلر مسابقات جام بین قاره‌ای بود و تلاشم بر این بود که این عنوان به تیم ما برسد به همین دلیل با انگیزه زیاد مقابل این تیم حاضر شدم و خوشبختانه 2 گل به دروازه‌بان روسیه زدم.»
حمید بهزادپور به اشمایکل ایران معروف شده است. این گلر تیم ملی فوتبال ساحلی درخصوص این موضوع بیان داشت: «این لقب را دوست دارم و خوشحالم که توانستم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم. متأسفانه پیمان حسینی در بازی اول با امریکا مصدوم شد و با تشخیص کادر فنی من جایگزین او شدم. طی این سال‌ها من و حسینی به همدیگر کمک کردیم و تجربیاتمان را در اختیار هم قرار دادیم. حضور حسینی روی نیمکت ذخیره‌ها برای من کاملاً روحیه‌بخش بود. پیمان همیشه به من کمک می‌کند و امیدوارم که هر چه زودتر مصدومیتش برطرف شود.»

مرادی: دوست داشتیم در فینال با برزیل بازی کنیم و انتقام بگیریم
محمد مرادی، دیگر بازیکن تیم ملی که در این دوره از مسابقات به عنوان پدیده جوان جهان در سال 2018 معرفی شد، گفت: «بازی‌های دوستانه ما در پرتغال خیلی تاثیرگذار بود، این 3 بازی موجب شد تا با استرس کمتری در جام بین قاره ای حضور یابیم و مسابقات را پیگیری کنیم.» او با اشاره به پیروزی روحیه بخش تیم ملی در بازی نخست مقابل امریکا بیان داشت: «پیروزی مقابل امریکا گام محکمی بود برای قهرمانی. بازی با امریکا شرایط خاصی داشت و تلاش ما بر این بود که این تیم را با تمرکز بالا شکست دهیم. با پیروزی 8 بر یک مقابل امریکا  آغاز بسیار خوبی داشتیم و خوشحالیم که این آغاز خوب منجر به قهرمانی تیم ملی شد.» این بازیکن جوان تیم ملی با اشاره به اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی 22 و 23 ساله هستند، افزود: «این قهرمانی برای تیم ملی بسیار ارزشمند بود چرا که تیم ملی با بازیکنان جوان در این تورنمنت حضور یافت و همین بازیکنان جوان توانستند تیم ملی را قهرمان کنند. تیم‌های نامدار با نفرات اصلی در این دوره حضور یافتند و تنها ایران بود که با ترکیبی از بازیکنان جوان در امارات حضور یافت.» نکته مهم این دوره از مسابقات باخت برزیل مقابل روسیه بود که موجب شد تا برزیل فینال این دوره از مسابقات را از دست بدهد. او درخصوص این موضوع گفت: «دو سه سال بود که برزیل در بازی‌های رسمی شکست نخورده بود اما روسیه توانست این تیم را شکست دهد و فینالیست شود. ما منتظر حضور برزیل در فینال بودیم و دوست داشتیم با این تیم بازی کنیم و انتقام شکست 4 بر 6 دوره قبل را از آنها بگیریم اما این اتفاق نیفتاد و روسیه حریف ما در فینال شد.» مرادی 22 ساله با اشاره به این موضوع که اعتماد به جوانان رمز موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی بود، معتقد است: «مصدومیت محمد احمدزاده و پیمان حسینی اتفاق بسیار ناگواری بود. پس از این اتفاق همه فکر می‌کردند که کار ایران تمام است اما کادر فنی به بازیکنان جوان اعتماد کرد و این بازیکنان به خوبی توانستند جایگزین احمدزاده و حسینی شوند.» او که در این دوره از مسابقات به عنوان پدیده جوان جهان انتخاب شد، درخصوص کسب این عنوان افزود: «با تلاش تمامی بازیکنان این عنوان را به دست آوردم. قطعاً پس از کسب این عنوان کارم سخت‌تر می‌شود. تازه در آغاز راه هستم و می‌خواهم با تیم ملی روزهای بزرگ‌تری را ببینم.»


پیرامون :برای قهرمانی یکدل بودیم
سعید پیرامون، یکی دیگر از جوانان فوتبال ساحلی که در این دوره از مسابقات یکی از بازیکنان فیکس و تأثیرگذار تیم ملی بود، گفت: «حضور تیم ملی در اردوی پرتغال و دیدار با تیم‌های قدرتمند باشگاهی این کشور به ما کمک کرد تا با شرایط مسابقات بین المللی آشنا شویم و با استرس کمتری در مسابقات حضور یابیم.» این بازیکن 24 ساله تیم ملی با اشاره به این موضوع که مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی پیش از حضور در این رقابت‌ها به جوانان اعتماد کرد، معتقد است: «این قهرمانی نتیجه اعتماد او به جوان‌ها بود. تیم ملی در غیاب محمد احمدزاده و پیمان حسینی به این عنوان دست یافت و قهرمانی بدون حضور این دو بازیکن کار بسیار سختی بود که خوشبختانه ما از پس این کار بزرگ برآمدیم. احمدزاده بر روی نیمکت بازیکنان جوان را راهنمایی می‌کرد و او هم نقش پررنگی در قهرمانی تیم ملی داشت.» او که در بازی فینال مقابل روسیه یکی از 4 گل تیم ملی را به ثمر رساند، بیان داشت: «همه بچه‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات یکدل بودند و این نتیجه با اعتماد به جوانان به دست آمد. با حضور این بازیکنان جوان آینده درخشانی در انتظار فوتبال ساحلی است.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴