Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:37:02 GMT

تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۲۷۷

تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری بعدازظهر سه‌شنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه اتخاذ تدابیر لازم برای خودکفایی در تامین و توزیع لاستیک ضروری است، ابراز داشت: یکی از راه‌های مطلوب در این حوزه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که باید تلاش کرد تا سرمایه‌گذاران در این مقوله ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ضمن تامین نهاده‌ها به دنبال تسهیل شرایط حمل‌ونقل نهاده‌های بخش کشاورزی نیز هستیم تا به این منظور بتوانیم در بخش تولید از بهره‌برداران حمایت کنیم.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در مصوبه قبلی مقرر شد تا از ابتدای آبان ماه قیمت نان در استان افزایش پیدا کند، ابراز داشت: در حال حاضر همراه با افزایش وزن چانه، قیمت هر عدد نان لواش دو هزار ریال، نان بربری به پنج هزار ریال و نان تافتون به سه هزار و ۵۰۰ ریال رسید که با توجه به این افزایش نظارت بر نانوایی ها افزون خواهد شد.

عسگری بابیان اینکه نانوایی‌ها موظف به ارائه خدمات کیفی ضمن رعایت چانه و قیمت نان هستند، تصریح کرد: خوشبختانه با رصد در بازار مشکلی از نظر تامین موارد اولیه وجود ندارد و ۸۰۰ نانوایی استان به صورت دائم رصد می‌شود.

وی در خصوص توزیع گوشت گرم و منجمد در استان نیز اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم برای توزیع این اقلام نیز صورت گرفته است که بااطلاع رسانی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4457530

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان جهاد کشاورزی سمنان ستاد تنظیم بازار یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد گرگان شهرکرد راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه یاسوج تبریز بیرجند شیراز اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد