Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :ستاد پیشگیری، هماهنگی، برنامه ریزی وکنترل نزولات آسمان (برفروبی) به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش امتداد ، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه با اشاره به ایجاد زمینه مناسب برای بهره مندی شهروندان از زیبایی ها و موهبت های الهی در زمان بارش نزولات آسمانی گفت: ستاد برف روبی با هدف بهبود خدمات رسانی به شهروندان و پیشگیری از بروز مشکلات و آمادگی در مواجهه با پیامدهای ناشی از بارش برف همچنین فراهم سازی شرایط ایمن برای عبور و مرور شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بررسی معابر دارای مشکل در سنوات گذشته طی بازدیدهای میدانی تمام نقاط برف گیر و دارای مشکل شناسایی شده و با راه اندازی سایت مرکزی در ساختمان موتوری سنگین و سه سایت اصلی در محدوده نواحی سه گانه واقع در خیابان شبیری، انتهای خیابان مالک اشتر و انتهای خیابان رنجبر و تجهیز آن ها به نیروی انسانی کارگری و تجهیرات و ادوات برای فصل یخبندان و سرما آماده ارائه خدمات مرتبط به شهروندان است.

صادق زاده ادامه داد: علاوه بر تهیه ملزومات مورد نیاز برای اقدام فوری و مناسب در زمان بارش زمستانی و دپوی شن و نمک مخصوص در ۴ ایستگاه فرعی منطقه، تعداد ۷۷ مخزن زرد رنگ حاوی نمک و شن مخصوص در نقاط حساس منطقه برای استفاده عموم تعبیه شده است و آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام بارش برف برای جلوگیری از انسداد و یخ زدگی معابر می باشد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

کد خبر 6096827

دیگر خبرها

  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد