Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@09:11:13 GMT

برانکو: با زیر ۱۷ ساله‌ها با پیکان بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۴۴۶

ساعت24-پرسپولیس بعد از فارغ شدن از رقابت های لیگ قهرمانان حالا با یک چالش مهم روبرو است و آن بازی های عقب افتاده این تیم در لیگ برتر است.

بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا اولین سوالی که پیش آمد سه بازی عقب افتاده پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر است. با توجه به فشردگی زمان بازی ها حالا پرسپولیس در شرایطی است که به نظر در بازی با پیکان بدون ملی پوشانش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پرسپولیس خواسته شده که بدون ملی‌پوشانش در لیگ به میدان برود.
اما ما این کار را نمی‌توانیم انجام دهیم چرا که انگار متهم هستیم که به عنوان نماینده ایران به فینال آسیا رفتیم! طبعاً نمی‌خواهیم زیر بار این برنامه برویم.

اما مسئولان سازمان لیگ عنوان کرده‌اند که باشگاه پرسپولیس نامه زده و با این موضوع موافقت کرده است!
اینکه نامه بزنند یا نه در حیطه کاری من نیست و اگر نامه نگاری هم شده باشد از سوی باشگاه بوده اما به من بگویید در غیاب ملی‌پوشان و مصدومان باید چطور در لیگ بازی کنیم؟ چه تیمی می‌تواند اینطور به میدان برود؟ ما ۴ بازیکن در تیم امید، ۲ بازیکن در تیم بزرگسالان و یک بازیکن در تیم ملی عراق داریم و ۲ مصدوم هم روی دست ماست و در این شرایط به من بگویید چطور باید بازی کنیم. باید شفاف به مردم گفته شود که اگر بازی‌های پرسپولیس به تعویق افتاد به درخواست ما نبود چون ما به فینال آسیا رسیدیم و اتوماتیک‌وار بازی‌های ما عقب‌ افتاد. حالا هم اردوی تیم ملی آغاز شده و برای ما بازی گذاشته‌اند اما باید برنامه را خودشان درست تنظیم کنند. الان کاشیما قهرمان آسیا شد و تا چند روز دیگر باید در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و فکر می‌کنید در ژاپن برای این تیم چطور تصمیم می‌گیرند؟ آیا همزمان که کاشیما در امارات مشغول بازی است در لیگ ژاپن هم برایش بازی می‌گذارند؟ مشخص است که بازی‌هایش به تعویق می‌افتد و این چیز عجیبی نیست.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات عنوان کرده که باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ زده و اعلام کرده که هر زمان بگویند حتی بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنیم.
من مشکلی ندارم و هر زمان که فتاحی و دوستانش دوست دارند می‌توانند نامه باشگاه پرسپولیس را منتشر کنند اما من نمی‌دانم که چه نامه‌ای زده شده ولی می‌دانم که می‌توانیم در فیفا دی بازی نکنیم و این حرف من با استناد به قانون فیفا است. اگر قوانین فیفا اجازه می‌دهد که در فیفا دی بازی کنیم، بازی می‌کنیم اما آنها چطور فکر کردند که در غیاب ملی‌پوشانمان و در فیفا دی می‌توانیم به میدان برویم؟ ما بدون ۱۰ بازیکن بازی خواهیم کرد اگر قوانین بگوید.

در جریان نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بودید؟
نه من خبر نداشتم اما در جریان یک موضوع بودم و آن اینکه قبل از بازی با تیم نود ارومیه از ما خواستند که بدون ملی‌پوشانمان بازی کنیم که درباره آن بحث کردیم و در نهایت بازی هم کردیم اما من الان ایران نیستم و چطور یک روز قبل از بازی مهم با پیکان می‌توانم به تهران بیایم تا بازی کنیم؟

اما بالاخره باید بازی کنید چون سازمان لیگ این برنامه را اعلام کرده است.
بازی می‌کنیم چون مقصر و گناهکار هستیم! چون به فینال آسیا رفتیم گناه کرده‌ایم و مقصریم پس بازی می‌کنیم!

در این شرایط چطور می‌خواهید مقابل پیکان به میدان بروید؟
​ما با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم! اگر قرار بر این است که بازی انجام شود و رسمی نباشد با همان زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم و من هم یکشنبه به ایران بر می‌گردم تا آماده این بازی شویم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رونمایی از پوستر جذاب پرسپولیس برای بازی با پیکان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس از پوستر بازی این تیم مقابل پیکان رونمایی کرد.

این بازی که ساعت 19 روز دوشنبه 17 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جدال مهمی برای سرخ پوشان تهرانی محسوب می شود. در پوستر منتشر شده، تصویری از اوسمار ویرا کنار تقویم دیده می‌شود که به فرارسیدن نوروز هم اشاره دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885167

دیگر خبرها

  • اوسمار: هواداران پرسپولیس به ما انرژی دادند
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2-0 پیکان (لیگ برتر ایران 1402/03)
  • (ویدئو) خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - پیکان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس و پیکان + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - پیکان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - ۰ پیکان
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - پیکان 0
  • بازی پرسپولیس و پیکان
  • عکس| رونمایی از پوستر جذاب پرسپولیس برای بازی با پیکان
  • (عکس) پوستر جالب پرسپولیس برای بازی با پیکان