Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد جعفرزاده ظهر سه شنبه در دومین جلسه هماهنگی کمیته قرآنی ستاد دهه استان اظهارداشت: در این دوره آموزشی ۵۰۰ نفر از مربیان قرآنی با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسات قرآنی تحت آموزش های لازم قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی در سه منطقه شمال، جنوب و مرکز استان برگزار می شود ادامه داد: دوره های روخوانی، روانخوانی، سبک زندگی قرآنی و رواشناسی تربیتی از آموزش های مدنظر مربیان قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه ضمن تبیین آیین نامه اجرایی کمیته ی قرآن ستاد دهه فجر افزود: برگزاری برنامه های محتوایی بصیرت افزایی برای نسل جوان یکی از اهداف مهم این کمیته است که امیدواریم باهمکاری شایسته تمامی دستگاه های عضو به این مهم دست یابیم.

جعفرزاده برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در تمامی شهرها، دیدار با خانواده شهدا و روحانیون شاخص، غبارروبی مزار شهدا، توزیع قرآن در سطح شهرهای استان برگزاری اختتامیه همایش وحدت شاهرگ اسلام را از مهمترین برنامه های این کمیته در ایام دهه فجر برشمرد.

جعفرزاده با بیان اینکه اداره کل آماده برگزاری برنامه های قرآنی با همکاری تبلیغات اسلامی و سایر اعضای کمیته قرآنی ستاد دهه فجر است عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ و ارزش های انقلاب، معرفی دستاوردهای نظام و دستاوردهای قرآنی آن از رهگذر انجام طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغی قرآنی است.

کد خبر 4457337

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد گرگان شهرکرد راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه یاسوج تبریز بیرجند شیراز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد، برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به شناسایی و وصول منابع مالی و همچنین روش‌های کاهش هزینه‌های غیر ضرور و مدیریت هزینه‌ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم  استان و افزایش رضایتمندی آنان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود