Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: بر اثر واژگونی یک تراکتور و سقوط آن به دره، یک شهروند روستایی در این شهرستان جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر سه شنبه به جزییات این حادثه پرداخت و افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه واژگونی تراکتور در روستای آقچه قشلاق، ماموران انتظامی و پلیس راه خود را به محل مورد نظر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران انتظامی پاسگاه نیارک مشخص شد، یک دستگاه تراکتور فاقد پالاک به رانندگی فردی 32 ساله در مسیر کشاورزی روستای آقچه قشلاق واژگون و به داخل دره سقوط کرده است که در جریان این حادثه راننده به علت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

**کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بویین زهرا خبر داده شده است.
فرمانده انتظامی بویین زهرا در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون مشکوک شده و آنرا بازرسی کردند.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در این بازرسی چهار هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 96 میلیون ریال کشف و ضبط و یک متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه انتظامي واژگوني تراكتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان