Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر تیم فوتبال امید، گفت: سرپرست باشگاه استقلال قول همکاری داد تا بازیکنان استقلال امروز به اردو بیایند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، حمید استیلی در مورد غیبت اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی در تمرینات تیم امید، گفت: امروز با امیر حسین فتحی سرپست باشگاه استقلال صحبت کردم و او قول داد که در این مورد همکاری لازم با تیم امید صورت بگیرد و این دو بازیکن امروز راهی تمرینات تیم امید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد غیبت زلاتکو کرانچار در تمرینات چند روز گذشته خاطرنشان کرد: کرانچار به دلیل مشکلی که در روادیدش به وجود آمده در چند تمرین گذشته غایب بود. بعد از رفع مشکل کرانچار او فردا به ایران می‌آید و در تمرینات حضور خواهد یافت.

مدیر تیم امید در مورد محل جدید برگزاری تمرینات این تیم، تصریح کرد: کمپ الیاف شرایط خوبی دارد. خدا را شکر حسنی که این کمپ دارد این است که نیاز به جا به جایی نداریم و محل تمرین، استراحت، استخر و... همه کنار هم است. ما چند روزی در اینجا تمرین می‌کنیم و سپس با نفرات محدودتری راهی عمان می‌شویم.

استیلی در مورد جلسه امروز خود با مهدی تاج و محمدرضا ساکت، تصریح کرد:در رابطه با مسائل تیم امید جلسه داشتیم و صحبت خاصی مطرح نبود.

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی حمید استیلی زلاتکو کرانچار مهدی قائدی تیم امید ایران الهیار صیادمنش امیرحسین فتحی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال

رافائل سیلوا فعلا مجوز حضور در تمرینات گروهی استقلال را ندارد.

طرفداری | سیلوا مدافع برزیلی استقلال هنوز از مصدومیت رها نشده است.

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال، که چند روزی است به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی این تیم غایب است، امروز نیز در تمرینات حضور نداشت.

سیلوا که در جریان دیدار درون‌تیمی استقلال دچار آسیب‌دیدگی شده بود، امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات گروهی حاضر شود. او به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و سپس برای انجام فیزیوتراپی به کلینیک رفت.

هنوز مشخص نیست که سیلوا چه زمانی به میادین بازخواهد گشت. او فعلا باید پای خود را زیر دستگاه بگذارد تا به بهبودی برسد.

استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود. با توجه به شرایط سیلوا، حضور او در این بازی بسیار بعید به نظر می‌رسد. باید دید که آیا او به موقع برای بازی بعدی استقلال آماده خواهد شد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور