Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:57:45 GMT

تولید داخلی پست های GIS از برنامه های وزارت نیرو است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۶۹۰

تولید داخلی پست های GIS از برنامه های وزارت نیرو است

اهواز- ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به اینکه استقرار پست های GIS تاثیر بسیاری در پایداری شبکه برق خوزستان دارد گفت: بومی سازی این تکنولوژی توسط بخش خصوصی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

به گزارش ایرنا رضا اردکانیان روز سه شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی 12 پست GIS در اهواز در جمع خبرنگاران ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال است و قرار است علاوه بر اهواز در شهرهایی نظیر آبادان، کارون، بهبهان و سوسنگرد احداث شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این پست ها با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز ساخته شده اند یادآور شد: پست های توزیع GIS تاثیر بسیاری در پایداری شبکه به ویژه در زمان بروز پدیده ریزگردها دارند.
اردکانیان با بیان اینکه مجموع اعتبارات پروژه ها در سفر دو روزه معاون اول ریاست جمهوری و هیات همراه به خوزستان 130 هزار میلیارد ریال بوده است ادامه داد: بخش عمده ای از این اعتبارات در حوزه آب، برق و انرژی است که همین امر زمینه توسعه بیشتر استان را فراهم می کند.
وی ضمن قدردانی از پیگیری ها و حمایت های مسئولان و نمایندگان استان خوزستان تصریح کرد: در یکسال گذشته بالغ بر چهار سفر کاری به حوزستان داشته ام که نشان از اهتمام برای پیگیری مسائل استان دارد.
وزیر نیرو در بخشی دیگر از سخنان خود درخصوص عملکرد شرکت های تابع وزارت نیرو اظهار داشت: سیستم ارزیابی وزارت نیرو عملکرد شرکت ها و سازمان های تابعه را در تابستان 97 بررسی کرده است.
وی ادامه داد: رییس جمهورd دستور داده بود که شرکت های دولتی میزان مصرف آب و برق خود در تابستان 97 را 10 درصد در مقایسه با سال 96 کاهش دهند.
اردکانیان اظهار با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان خوزستان عملکرد خوبی در مدیریت مصرف برق داشته است گفت: البته این امر به مدد صبوری مردم استان و همکاری استاندار حاصل شد زیرا باوجود کاهش 47 درصدی بارش ها نسبت به سال قبل، مشکل خاصی در تامین برق خوزستان نبود.
9887/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزير نيرو بهره برداري طرح پست هاي GIS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید

شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: ظرفیت تولید محصول پارس با برنامه‌ریزی صورت گرفته از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دو ماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، این شرکت به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تأمین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 740013

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی