Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:28:11 GMT

بنیاد مسکن اردبیل 2 هزار و 100 واحد در کرمانشاه ساخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۷۰۵

بنیاد مسکن اردبیل 2 هزار و 100 واحد در کرمانشاه ساخت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: واحدهای احداثی بهره برداری شده بنیاد مسکن این استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به 2 هزار و 100 واحد رسید.

به گزارش ایرنا ، فرهاد سبحانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اداره کل پس از انتخاب از سوی مرکز به عنوان ستاد معین متعهد شد 2 هزار و 300 واحد مسکونی در 75 روستای مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در روزهای گذشته 2 هزار و صدمین واحد مسکونی احداث شده توسط این بنیاد با حضور مسئولان کشوری و استاندار کرمانشاه تحویل زلزله زدگان شد.
وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: این ستاد با 100 نفر فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون توانسته فونداسیون 2 هزار و 300 واحد مسکونی تعهد داده شده را اجرا کند.
وی بیان کرد: همچنین در این مدت عملیات اجرایی اسکلت (سیستم سازه ای) 2 هزار و 295 واحد مسکونی ، دیوار چینی 2 هزار و 226 واحد مسکونی و سقف 2 هزار و 234 به اتمام رسیده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین گفت: تاکنون تعمیر و بهسازی 672 واحد مسکونی در 75 روستای زلزله زده نیز به پایان رسیده است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در بازدید از روستای آیینه وند دار رشته سرپلذهاب کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 18 هزار و 500 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله بازسازی و بهسازی شده و با تحویل به زلزله زدگان به بهره برداری رسیده است.
علیرضا تابش افزود: در مجموع هم اکنون بیش از 90 درصد واحدهای روستایی آسیب دیده در مناطق زلزله زده کرمانشاه آماده بهره برداری است و تلاش می شود مابقی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
6130/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مسكن زلزله زده بنياد مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل