Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:01:36 GMT

جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۷۹۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی کشور توسط پلیس استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: متهم این پرونده به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ محمود خلجی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این استان یک کلاهبردار میلیاردی کشور را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با ارجاع پرونده‌ای در خصوص جلب فردی به اتهام خیانت در امانت، ردمال و کلاهبرداری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت استان مرکزی قرار گرفت.

خلجی تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و شبانه‌روزی متهم این پرونده شناسایی و مشخص شد این فرد به دلایل جرایم مختلف از جمله کلاهبرداری در استان‌های تهران و قزوین ۲ سال تحت تعقیب بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهم با تحقیقات فنی در یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

خلجی عنوان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از روش‌های مختلف اعتراف کرده است.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون تحویل مقام قضایی شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد