Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان اردبيل گفت: واحدهاي احداثي بهره برداري شده بنياد مسکن اين استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به 2 هزار و 100 واحد رسيد.

به گزارش ايرنا ، فرهاد سبحاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين اداره کل پس از انتخاب از سوي مرکز به عنوان ستاد معين متعهد شد 2 هزار و 300 واحد مسکوني در 75 روستاي مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در روزهاي گذشته 2 هزار و صدمين واحد مسکوني احداث شده توسط اين بنياد با حضور مسئولان کشوري و استاندار کرمانشاه تحويل زلزله زدگان شد.
وي با قدرداني از زحمات شبانه روزي همکاران ستاد معين بازسازي بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان اردبيل اظهار داشت: اين ستاد با 100 نفر فعاليت خود را شروع کرد و تاکنون توانسته فونداسيون 2 هزار و 300 واحد مسکوني تعهد داده شده را اجرا کند.
وي بيان کرد: همچنين در اين مدت عمليات اجرايي اسکلت (سيستم سازه اي) 2 هزار و 295 واحد مسکوني ، ديوار چيني 2 هزار و 226 واحد مسکوني و سقف 2 هزار و 234 به اتمام رسيده است.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان اردبيل همچنين گفت: تاکنون تعمير و بهسازي 672 واحد مسکوني در 75 روستاي زلزله زده نيز به پايان رسيده است.
رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور نيز در بازديد از روستاي آيينه وند دار رشته سرپلذهاب کرمانشاه گفت: تاکنون بيش از 18 هزار و 500 واحد مسکوني آسيب ديده در زلزله بازسازي و بهسازي شده و با تحويل به زلزله زدگان به بهره برداري رسيده است.
عليرضا تابش افزود: در مجموع هم اکنون بيش از 90 درصد واحدهاي روستايي آسيب ديده در مناطق زلزله زده کرمانشاه آماده بهره برداري است و تلاش مي شود مابقي نيز در آينده نزديک به بهره برداري برسد.
6130/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند