Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  حمید استیلی در مورد غیبت اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی در تمرینات تیم امید، گفت:امروز با امیر حسین فتحی سرپست باشگاه استقلال صحبت کردم و او قول داد که در این مورد همکاری لازم با تیم امید صورت بگیرد و این دو بازیکن امروز راهی تمرینات تیم امید شوند.

وی در مورد غیبت زلاتکو کرانچار در تمرینات چند روز گذشته خاطرنشان کرد: کرانچار به دلیل مشکلی که در روادیدش به وجود آمده در چند تمرین گذشته غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رفع مشکل کرانچار او فردا به ایران می‌آید و در تمرینات حضور خواهد یافت.

مدیر تیم امید در مورد محل جدید برگزاری تمرینات این تیم، تصریح کرد: کمپ الیاف شرایط خوبی دارد. خدا را شکر حسنی که این کمپ دارد این است که نیاز به جا به جایی نداریم و محل تمرین، استراحت، استخر و... همه کنار هم است. ما چند روزی در اینجا تمرین می‌کنیم و سپس با نفرات محدودتری راهی عمان می‌شویم.

استیلی در مورد جلسه امروز خود با مهدی تاج و محمدرضا ساکت، تصریح کرد:در رابطه با مسائل تیم امید جلسه داشتیم و صحبت خاصی مطرح نبود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟