Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این آبگرمکن‌ها در ۱۵ حوزه آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
خدابخش جنگلی با بیان اینکه از این تعداد تاکنون ۷۰ دستگاه آن خریداری شده است افزود: بیش از ۶۰ میلیارد ریال امسال از منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح سوخت جایگزین به استان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است اضافه کرد: طرح جایگزینی سوخت‌های پاک و مناسب به جای هیزم و بوته و با هدف تغییر الگوی سوخت و جلوگیری از قطع جنگل‌ها در استان اجرا می‌شود.
جنگلی ادامه داد:تهیه و توزیع وسایل گازسوز، نفت سوز و برقی با بازده بالا برای گرمایش و پخت و پز، تهیه و توزیع تنور‌های گازی باکپسول گاز و اتصالات مربوطه، ادوات و دستگاه‌های تامین انرژی با بهره گیری از انرژی‌های جدید به خصوص انرژی خورشیدی از جمله اقداماتی است که در اجرای این طرح انجام می‌شود.
وی گفت:پارسال نیز در حوزه آبخیزداری بیش از ۷۲ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در منطقه زیلایی صورت رایگان نصب شد.
جنگلی با بیان اینکه هر آبگرمکن می‌تواند در یک شبانه روز آب گرم مورد نیاز یک خانوار هشت نفره را تامین کند افزود:بر اساس مطالعات انجام شده با نصب آبگرمکن‌ها در روستا‌های این منطقه از قطع ۶۰ درصد از درختان جلوگیری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آبگرمکن خورشیدی جنگلی معاون آبخیزداری منابع طبیعی و ابخیزداری استان گازسوز نفت سوز قطع درختان منطقه زیلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟