Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت السلام عباس اسلامی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران در جلسه پاسخگویی مردم از طریق سامانه سامد که امروز با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد:مردم در ملاقات‌های حضوری با استاندار مشکلات خود را مطرح می‌کنند و با دستور استاندار پیگیر موضوع می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی موارد به دلیل برخی مسائل حقوقی نمی توان به مشکلات رسیدگی کرد و به همین دلیل برخی از آنها منتج به نتیجه نمی شود .

اسلامی بیان کرد: براساس دستور و بخشنامه رئیس جمهور دستگاهها مکلفند پای سامانه 111 بنشینند و پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: تمام تماس های تلفنی که با استاندار گرفته می شود ضبط شده و هم زمان نهاد ریاست جمهوری نیز این گفتگو ها را رصد می کند .

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران گفت: استاندار توجه ویژه ای به ملاقات با مردم و پاسخ گویی از طریق سامانه سامد داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷