Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: همکاري مردم با دولت و مديران اجرايي سبب رفع مشکلات اقتصادي و تسريع در انجام برنامه‌هاي عمراني و فرهنگي منطقه مي شود.

به گزارش ايرنا، محمدرضا صباغيان روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه توسعه شهرستان مهريز که با حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي در سالن شهيد باهنر فرمانداري برگزار شد با اشاره به اينکه دولت به‌تنهايي قادر به انجام همه امور نيست، افزود: جلب مشارکت مردم نقش تعيين‌کننده‌اي در حل مسائل جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: مديران بايد مسائل حوزه کاري خود را در بخش‌هاي مختلف دقيقا بررسي و راه‌هاي رسيدن به اهداف را مشخص کنند و سپس با همکاري مردم وظايف خود را به طور دقيق و علمي انجام دهند.
نماينده مردم شهرستان‌هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس خاطرنشان کرد: خدمت به مردم عبادت و کاري ارزشمند است که قطعاً نصيب هر فردي نمي‌شود و بايد قدر آن را دانست.
به گفته صباغيان، فلسفه وجودي مديران در دستگاه‌هاي اجرايي، داشتن طرح و برنامه براي حل مسائل، رسيدگي به سؤالات و پاسخگويي درست به مطالبات قانوني قشرهاي مختلف مردم است.
وي از مديران خواست در صورت وجود مشکلي که بايد نماينده پيگير آن در تهران باشد مراتب را دقيقا مشخص کنند تا اقدام‌ مناسب انجام شود.
همچنين فرماندار مهريز گفت: برگزاري جلسه کارگروه توسعه شهرستان با حضور مديران براي بررسي مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهاي مناسب تشکيل مي‌شود.
سيد محمد رستگاري افزود: پيگيري مطالبات مردم توسط مديران ارشد استان يزد و به‌خصوص همراهي و حمايت نماينده مجلس نقش مهمي در حل بسياري از مشکلات دارد.
وي گفت: همراهي خوبي در شهرستان بين مردم و مديران اجرايي وجود دارد و در سايه تعامل سازنده شاهد شکوفايي و رونق فرهنگي و اقتصادي منطقه هستيم.
در نشست کارگروه يادشده همچنين رئيس اداره‌هاي مخابرات، برق ، محيط‌ زيست و مدير بيمارستان مهريز گزارشي از اقدام‌هاي انجام‌شده ارائه و بر پيگيري مشکلات توسط نماينده مجلس شوراي اسلامي تأکيد کردند.
مرکز شهرستان 50 هزارنفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس