Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: راننده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ پس از واژگون شدن خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی جان خود را از دست داد.

40 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که حادثه Incident واژگونی خودرو در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، قبل از بزرگراه شهید همت به سامانه 125 اعلام شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 به همراه گروه نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حسین خرادمهر؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی به علت لغزنده بودن زمین و بی‌احتیاطی راننده، از مسیر خود خارج، واژگون شده و پس از ورود به فضای سبز کنار این بزرگراه به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بود. 
وی با اعلام اینکه هر دوسرنشین این خودرو داخل اتاقک آن محبوس شده بودند، افزود: بر اثر این حادثه، راننده (مرد 23 ساله) بنابر تأیید عوامل اورژانس در دم جان سپرد و دیگر سرنشین این خودرو نیز از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شدید شد. 
رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند و پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری پژو 206، این وسیله‌نقلیه را به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره دلایل اصلی وقوع این تصادف Crash مرگبار از سوی پلیس Police راهور منطقه در حال انجام است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! نقشه شرم آور پیرمرد بازنشسته برای تکنسین های اورژانس+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حادثه Incident تصادف Crash پلیس Police اخبار حوادث بزرگراه پژو تصاویر اشرفی اصفهانی مرگبار پژو عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن