Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، بی‌بی‌سی گزارش داد؛ مقامات ایالت کالیفرنیا گفته‌اند که با پیدا شدن شمار دیگری از کشته شدگان آتش سوزی در این ایالت، تعداد قربانیان این حادثه تا کنون به چهل و دو نفر رسیده است. این آتش سوزی که به دلیل ناتوانی در مهار آن به شکل گسترده در آمده است به عنوان گسترده‌ترین اتش سوزی در این ایالت خوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته این منابع، در ساعات گذشته اجساد سیزده تن دیگر از قربانیان این آتش سوزی را یافته‌اند در حالیکه دهها نفر نیز مفقود اعلام شده‌اند و در مورد وضعیت آنان اطلاعی در دست نیست. تعداد تلفات این آتش‌سوزی در تاریخ کالیفرنیا بی‌سابقه بوده است.

 

به درخواست فرماندار کالیفرنیا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، آتش‌سوزی کالیفرنیا را فاجعه ملی اعلام کرده و در نتیجه، برای مقابله با این حادثه و جبران خسارات ناشی از آن منابع دولت فدرال اختصاص داده خواهد یافت.

 

در شمال کالیفرنیا، شهر پرادایاز به طور کامل سوخته و کارشناسان جستجو برای یافتن اجساد قربانیان احتمالی به جستجو در میان خاکستر شهر را گسترش داده‌اند. این آتش‌سوزی روز پنجشنبه آغاز شد و به سرعت گسترش یافت. تا کنون بیش از هفت هزار و یکصد خانه مسکونی و ساختمان‌های دیگر در آتش سوخته است. چند هزار تن از اهالی منطقه نیز خانه‌های خود را ترک کرده و به مناطق دور از آتش سوزی رفته‌اند.

 

تخمین زده می‌شود که در مجموع در نواحی مختلف این ایالت ۲۵۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند. در سال جاری تاکنون ناحیه‌ای به وسعت بلژیک و لوگزامبورگ در این ایالت در آتش سوخته است که خیلی بالاتر از میانگین سالانه است.

 

گفتنی است که ناتوانی آمریکا در مهار این آتش سوزی موجب شد این آتش سوزی گسترش پیدا کند به حدی که بسیاری از رسانه‌ها آن را «مرگبارترین» آتش‌سوزی جنگل در ایالت کالیفرنیا خوانده‌اند. رادیو فردا با تیتر «حریق کالیفرنیا به «مرگبارترین» آتش‌سوزی جنگل در این ایالت تبدیل شد» نوشت: خبرگزاری اسوشیتدپرس می‌گوید این واقعه به مرگبارترین آتش‌سوزی جنگل در این ایالت تبدیل شده‌است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کالیفرنیا آمریکا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نجات معجزه‌آسای یک عابر از تصادف دو کامیون (فیلم) تصادف مرگبار پراید و پژو پارس در جاده کرمان - چترود (فیلم) جان سالم به در بردن موتورسوار پس از تصادف (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد