Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده است که بر اتفاقات فدراسیون ایران نظارت ویژه دارد و به عنوان یک نهاد غردولتی اجازه نمی دهد شخص سوم در امور این رشته دخالت کند.

در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که به نظر می رسد در جریان ریز اتفاقات داخل ایران قرار دارد آمده است: « انجمن های غیر دولتی از جمله فدراسیون فوتبال ایران باید بدون دخالت سوم شخص از سوی دولت یا پارلمان وظایف خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال ایران دارد که هیئت مدیره آن در ماه مه سال 2016 به مدت چهار سال برای جلوگیری از دخالت در خارج از کشور انتخاب شده است.

AFC یک سیاست تحمل صفر نسبت به هر گونه دخالت سوم شخص در انجمن های عضو دارد و امیدوار است که با کمتر از دو ماه به جام جهانی آسیا 2019 FFIRI بتواند استقلال خود را حفظ کند و از هر گونه تحریم جلوگیری کند.»

کد خبر 4457719

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد وینفرد شفر ورزشگاه آزادی رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا