Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم دکتر منصور غلامی خطاب به علیرضا خاوندی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب می‌شوید.
پژوهشگاه مواد و انرژی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز پژوهشی کشور است که در شرایط کنونی توانایی رفع بخشی از نیاز‌های فناورانه کشور را دارد، لذا از جناب‌عالی انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان، مأموریت‌های پژوهشگاه را در سطح ملّی تبیین و آن‌ها را به نحو احسن به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شایسته است استفاده بهینه از امکانات موجود را برای تحقق مأموریت‌های پژوهشگاه در صدر امور قرار داده و با همکاری سایر مؤسسات آموزش عالی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، زمینه مناسب را برای تولید دستاورد‌های پژوهشی نوآورانه و فناورانه در حوزه تخصصی پژوهشگاه با هدف حل معضلات و چالش‌های ملّی و روز کشور فراهم سازید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اِعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشگاه به کار بندید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر سید محمد تقی صالحی، رئیس سابق پژوهشگاه مواد و انرژی در زمان تصدی مسؤولیت این پژوهشگاه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت علوم انتصاب پژوهشگاه مواد و انرژی وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خانه ملت ، متن پیام تسلیت­­­­ رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم­

اناللّه و اناالیه راجعون

درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب ­تاسف و تاثر گردید.


ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن­فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور