Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه دوم آذرماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو به‌عنوان بنیان‌گذار حراج‌های اینترنتی در ایران، قصد دارد امسال این رویداد را در روز جمعه دوم آذرماه 1397 و تنها به مدت 24 ساعت برگزار کند. بامیلو بزرگترین بازار اینترنتی ایران، با مشارکت بیش از 3هزار فروشنده و 100هزار کالا امسال آماده است تا  امکان خرید به‌صرفه را برای همه مردم ایران طی این حراج فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با توجه به شرایط بازار و تنگنای برخی از فروشندگان برای ارائه برخی از کالاهای خاص، بامیلو سعی کرده است تا بیشتر لوازم ضروری مرتبط با سبد روزانه خانوار مثل مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی که خریداران در تهیه آنها در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده را بیش از پیش فراهم کند. 

امسال نیز همانند سال‌های گذشته حراج2آذر بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران ایرانسل برگزار می‌شود تا همه کاربران ایرانیبتوانند به راحتی در این روز به صورت اینترنتی خرید کنند.

از دیگر همراهان بامیلو  درحراج 2 آذر سال 1397 می‌توان به باشگاه مشتریان بانک ملت و پات اشاره کرد. امسال حراج2آذر تنها در یک روز برگزار می‌شود و همه مردم می‌توانند از ساعت 24 روز پنجشنبه تا پایان روز کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های منحصربه‌فرد در بامیلو خریداری کنند. امسال برخی از کالاها با تخفیف‌های استثنایی به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن بامیلو در نظر گرفته شده است. همه کاربران اندروید و ios می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ این اپلیکیشن را دانلود کنند.

بامیلو برای نخستین بار 6 آذر 1394 این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . 5 آذر 1395 بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش را شکست. سال گذشته در بازار اینترنتی بامیلو، بیش از 750.000 کالا به فروش رسید و نکته جالب اینکه  بیش از 80 درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستین خرید خود از بامیلو را همزمان با این حراج تجربه کردند.  

سال 1396 برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقهبه اتمام رسیدند.

تامین‌کنندگان بازار اینترنتی بامیلو امسال نیز کالاهای متنوعی شامل کالاهای ضروری مثل مواد غذایی، پوشک و برخی از لوازم الکترونیک پرمصرف را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند کرد.

بازار اینترنتی بامیلو، به عنوان اولین و بزرگترین بازار اینترنتی کشور، فعالیت خود را از سال 1393 به صورت رسمی در ایران شروع کرد و طی این بازه زمانی، با همکاری بیش از 16هزار تامین کننده و ارائه بیش از 500هزار قلم کالا به مخاطبین،  تا کنون موفق به کسب سهم 35 درصدی در این بازارشده است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به بامیلو مراجعه کنید

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الکترونیک ایران بانک ملت مردم ایران مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، این روز‌ها اختلاف دلار نیما و بازار آزاد به یکی از چالش‌های جدی بازار سرمایه و صنعت تبدیل شده است و بانک مرکزی تصمیم گرفته است که رفته رفته اختلاف این دو قیمت را کم کند و این موضوع را در چند روز اخیر به وضوح دیده ایم. همان گونه که از نمودار زیر که مربوط به دلار نیمایی است مشاهده می شود این دلار در سال جاری روند رو به رشدی را به خود گرفته است.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Isy

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟