Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، سعد حریری در کنفرانس مطبوعاتی در بیروت در جمع اعضای حزبش و برخی سیاسیون گفت: تشکیل دولت با موانع بسیاری از جانب حزب‌الله روبروست هر چه به عنوان نخست‌وزیر مکلف تلاش کردم تا دولت تشکیل دهم با مشکلات بیشتری مواجه شدیم.

وی با متهم کردن دبیرکل حزب‌الله لبنان به طایفه‌گرایی گفت: کسی که خود یک طایفه در لبنان را به انحصار درآورده نمی‌تواند ما را به قبضه کردن سهمیه اهل سنت در کابینه متهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بهتر از هر کسی می‌توانم از  منافع اهل سنت لبنان دفاع کنم و با منافع آنها آشنا هستم اما شیوه کاری ما در جریان المستقبل از ابتدا این بوده که به خاطر منافع ملی از منافع حزبی کوتاه بیایم.

حریری افزود: اگر حزب‌الله سهمیه حزب "نیروهای لبنانی" در کابینه را بپذیرد حاضر به معرفی دولت هستم. اجازه تعطیلی دولت، قانون اساسی و روند سیاسی کشور را به هیچ کس نمی‌دهیم.

این سخنان حریری در واقع پاسخی به سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان بود که در آن سید حسن نصرالله خواهان اختصاص برخی کرسی‌های اهل سنت در دولت لبنان به سنی‌های غیر هم پیمان با سعد حریری شده بود. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم