Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ​معاون اول رئیس جمهور در حاشیه افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان گفت: سایر واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز که از امکان سرمایه گذاری برخوردار هستند، نسبت به احداث اماکن ورزشی و توجه به مسایل رفاهی مردم اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان، پس از ادای احترام به یادمان شهدای فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: واحد‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی و صنعتی باید به مسایل اجتماعی و رفاه مردم مناطق پیرامونی خود توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یکی از جلسات شورای اقتصاد نیز این موضوع به تصویب رسید که واحد‌های بزرگ صنعتی و تولیدی باید حتی در دوره اجرای طرح، چهار درصد از سرمایه گذاری و هزینه‌های اجرای طرح را صرف مسایل اجتماعی مردم مناطق پیرامونی خود کنند.

جهانگیری ادامه داد: مردمی که در اطراف واحد‌های صنعتی و تولیدی بزرگ زندگی می‌کنند با برخی مسایل اجتماعی و زیست محیطی مواجه هستند که باید حتماً به این مسایل توجه و رسیدگی شود و فولاد خوزستان که یکی از واحد‌های تولیدی مهم کشور است این موضوع را مدنظر قرار داده و در زمینه مسایل اجتماعی، رفاه و ورزش جوانان گام‌های مهمی برداشته است.

معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از اقدام فولاد خوزستان در جهت احداث ورزشگاه ۳۰ هزار نفری و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان برای احداث این ورزشگاه اظهار امیدواری کرد: سایر واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز که از امکان سرمایه گذاری برخوردار هستند، نسبت به احداث اماکن ورزشی و توجه به مسایل رفاهی مردم اقدام کنند.

دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز که در تاریخ ۳۱ شهریور ماه امسال صورت گرفت تصریح کرد: خوشبختانه استان خوزستان و اهواز یکی از کانون‌های امن منطقه و از مناطق در حال توسعه است که روز به روز به روند توسعه و امنیت آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان اسحاق جهانگیری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی