Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@22:11:01 GMT

جنگ جهانی جمعیت یک جنگ ترکیبی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۰۶۹۳

جنگ جهانی جمعیت یک جنگ ترکیبی است

خبرگزاری فارس: حسن عباسی رییس اندیشکده یقیین و کارشناس مسائل استراتژیک در همایش تخصصی جنگ جهانی جمعیت با یاداوری هولوکاست جمعیتی ایرانیان در جریان جنگ جهانی اول اظهار داشت: در این جنایت عظیم حدود ۱۰ میلیون نفر ایرانی از بین رفته اند.

وی افزود: بی بی سی اخیرا برای سرپوش گذاشتن به این جنایت آنرا منتسب به ویردس انفلوانزا دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: سال گذشته در همین روز‌ها ترزامی نخست وزیر بریتانیا شخصی را به عنوان وزیر تنهایی منصوب کرد چراکه ۹ و نیم میلیون نفر از جمعیت بریتانیا تنها زندگی می‌کنند.

وی وقوع انقلاب جنسی در بازه ۱۹۵۰ را موجب فروپاشی خانواده در غرب عنوان کرد و گفت: در فقدان وجود خانواده مساله وزارت تنهایی مطرح شده است.

عباسی با اشاره به مستند زمین که بازه زمانی ۲۰۰۹ تا ۲۱۰۰ را مورد بررسی قرار می‌دهد ابراز داشت: بنابر پیش بینی‌ها جمعیت جهان به ۱۰ میلیارد در ۲۰۳۰ افزایش می‌یابد، اما زمین برای ۳.۵ میلیارد نفر امکان تامین غذایی دارد.

وی ادامه داد: پس با این پیش فرض وقوع جنگ جهانی جمعیت با شیوع بیماری ها، ترویج روش تغذیه غلط و عقیم سازی و نازایی دختران و... قابل باور است.

عباسی با بیان اینکه گزارش‌های منتشرشده از دست رفتن ۴۰درصد قدرت باروری مردان امریکایی را نشان می‌دهد بیان داشت: سبک زندگی، تحریک کاذب اشتهای جنسی از دلایل این کاهش سطح باروری عنوان شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیت جمعیت نسبت به کیفیت از جمله عناصر قدرت ملی در نظام سکولار است گفت: ۱۶ میلیون یهودی در جهان امروز ۷ جمعیت میلیاردی را با همین تفکر اداره می‌کنند.

عباسی با اشاره به نمونه قرآنی همچون قوم لوط، قوم صالح و نوح که به لحاظ کیفی از جمعیت قابل توجهی برخوردار بودند گفت: این اقوام از لحاظ اخلاقی و اعتقادی فاسد بودند و خداوند آنان را نابود کرد.

وی افزود: مبنای تفکر غیر سکولار و قرآنی از جمعیت این است که به کیفیت جمعیت در کنار کمیت توجه شود.

این کارشناس مسائل استراتژیک تقدیم ۲۲۰ هزار شهید مدافع حرم را نمونه کیفی جمعیت دانست که در طول تاریخ اسلام نمونه آن وجود نداشته و ابراز داشت: جنگ جهانی در حوزه جمعیت ترکیبی است.

عباسی عامل اصلی مشکلات جمعیتی در ایران را بر هم خوردن توازن در ازدواج و مساله کفویت عنوان کرد و گفت: این مساله با افزایش تعداد دختران در سطح تحصیلات دانشگاهی از سال ۱۳۷۹ قوت گرفت تا جایی که امروز ۶۰ درصد از آمار دانشجویان را دختران تشکیل می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: تابه حال از کیفیت بخشی به جمعیت کشور غافل بوده ایم و انرا جدی نگرفته ایم.

عباسی از جای خالی تئوری جمعیت از منظر قرانی گلایه کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن عباسی جنگ جهانی جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی

tags # گلاره عباسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»