Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده جوان برشا و تیم ملی ایتالیا مقایسه با آندره آ پیرلو را رد کرد اما تایید کرد که به عنوان یک هوادار میلان بزرگ شده است. 

طرفداری - ساندرو تونالی، هافبک جهان برشا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا دعوت شد. شایعات زیادی در مورد علاقه تیم های بزرگ ایتالیایی از جمله یوونتوس، ناپولی و میلان به این بازیکن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا در حالی که خیلی ها او را از بابت ظاهر، آغاز کار در برشا و همچنین سبک بازی، شبیه به آندره آ پیرلو می دانند، وی در گفتگو با خبرنگاران در کمپ کاورچیانو گفت:

چند روز اول روند، مثبت بوده است. همه سعی کردند اینجا راحت باشم و از دعوتم خوشحال هستند. برای هر کودک ایتالیایی این یک رویا است و هم تیمی ها و باشگاهم نیز خیلی خوشحالند. 

تا دیروز من بازی های تیم ملی را فقط از تلویزیون می دیدم. صحبت های مارکو وراتی؟ ما هر دو به طور مشابهی کارمان را آغاز کردیم. امیدوارم در ادامه همینطور باشد. در مورد مقایسه ها با آندره آ پیرلو، او الهام بخش من بوده اما من هرگز کسی شبیه او ندیده ام. شاید موهای ما شبیه به هم باشد. الگوی من از نظر استحکام، جنارو گتوزو بود. 

هدفم؟ می خواهم در ایتالیا و خارج از ایتالیا پیروز باشم. 

در کودکی هوادار چه تیمی بودم؟ میلان. 

من به شایعات نقل و انتقالات توجهی ندارم. بهترین کار این است که به آنها توجه نکنید. ماندن در برشا تصمیم درستی بود زیرا در سن 17 سالگی بازی در اروپا سخت است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی