Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@21:05:41 GMT

مسی درصدر پردرآمد‌ترین بازیکنان جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۰۷۸۶

ستاره اسبق بارسا که در السد توپ می‌زند با 19 میلیون یورو در رتبه دهم پردرآمدترین بازیکنان جهان قرار دارد. ناطقان: بر اساس خبر مرجع بررسی پردرآمد‌ترین بازیکنان و ورزشکاران جهان مسی با درآمد سرشار 40 میلیون یورو در صدر و رونالدو با 31 میلیون یورو در مکان دوم و نیمار با 30 میلیون یورو و تنها یک میلیون یورو کمتر از کریس در جایگاه سوم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب اینکه ستاره اسبق بارسا اینیستا که در لیگ ژاپن توپ می‌زند با 25 میلیون یورو چهارم و اوسکار که در لیگ چین حضور دارد با 24 میلیون یوورپنجم است.
ژاوی که با پیراهن السد مقابل پرسپولیس تن به شکست داد و از حضور در فینال باز ماند با درآمد نجومی 19 میلیون یورو در سال در رتبه دهم دیده می‌شود.

این رده‌بندی نشان می دهد ستاره های اسبق فوتبال جهان با حضور در آسیا درآمد چشمگیری دارند.
مسی: 40 میلیون یورو
رونالدو: 31 میلیون یورو
نیمار: 30 میلیون یورو
اینیستا: 25 میلیون یورو
اوسکار: 24 میلیون یورو
الکسیس سانچز: 22 میلیون یورو
گریژمان: 20 میلیون یورو
هالک: 20 میلیون یورو
ماسچرانو: 19 میلیون یورو
ژاوی: 19 میلیون یورو
منبع: فارس برچسب ها: مسی ، ژاوی ، رده بندی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسی ژاوی رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های ۱۳۹۴،۱۳۸۴،۱۳۷۴،۱۳۶۴،۱۳۵۴ از هر دهه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اقتصاد ایران رو به بهبود است

در سال ۱۴۰۳، اقتصادنیوز در «نیم‌قرن با اقتصاد ایران» با استفاده از اخبار و گزارش‌های روزنامه‌های «اطلاعات» و «دنیای اقتصاد» هر روز روایتی اختصاصی از اقتصاد ایران و جهان تقدیم مخاطبان می‌شود.

شرکت ملی نفت همراه دو شرکت دیگر انگلیسی و نروژی برنده مزایده نفتی فلات قاره جزیره گرینلند شدند.

فلات این جزیره بزرگ که در نزدیکی‌های قطب شمال و غرب کانادای شمالی قرار دارد اخیرا به مناطق مختلف نفتی تقسیم و به مزایده گذارده شد. در مورد این مزایده اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران با مشارکت شرکت نفت انگلیس و شورون و شرکت ساگا نروژ در مزایده بین‌المللی عملیات اکتشاف و تولید در فلات قاره غرب گرینلند برنده شناخته شده و قرارداد امتیاز اکتشاف و بهره‌برداری در سه ناحیه شامل ۱۰ قطعه با وزارت گرینلند دولت دانمارک به امضا رسیده است.

سهم شرکت ملی نفت ایران و هر یک از شرکت‌های سه‌گانه نامبرده در این مشارکت ۲۵ درصد می‌باشد.

شرکت ملی نفت ایران به منظور انجام عملیات مربوط به قرارداد مزبور یک شرکت فرعی در دانمارک تاسیس و به ثبت رسانده است.

میرزاده، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گزارش پیشرفت روابط اقتصادی و بازرگانی ایران و چین را به اطلاع هیات‌وزیران رساند.

میرزاده که ریاست کمیسیون مشترک ایران و چین را برعهده دارد، گفت: قرارداد طرح‌های تجهیز مترو تهران، ساخت ۴ فروند کشتی، ساخت ۵ کارخانه تولید سیمان، طرح ساخت فروآلیاژها و کارخانه شیشه آذربایجان و مشارکت در تجهیز طرح برداشت آب را برای کشت نیشکر و نیز طرح نیروگاه‌های برقابی با مشارکت طرف‌های ایرانی و چینی امضا شده است و تعدادی از آنها نیز به مرحله اجرا درآمده‌اند.

هیات وزیران در این جلسه که به ریاست آقای هاشمی‌رفسنجانی، رئیس‌جمهوری تشکیل شد، مقرر داشت براساس تفاهم‌های دو کشور، دستگاه‌های اجرایی برای اجرای کامل طرح‌ها، اقدام و تسریع کنند.

ایران در رده نهم بالاترین نرخ تورم جهان

صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش چشم‌انداز اقتصاد جهانی سال ۲۰۰۵ پیش‌بینی کرد، ایران در سال ۲۰۰۵ میلادی (سال ۱۳۸۴) با یک رده تنزل، نهمین نرخ بالای تورم جهان را به میزان ۱۵ درصد کسب خواهد کرد.

IMF در گزارش چشم‌انداز اقتصاد جهان افزود، ایران در سال ۱۳۸۶ با ۵ رده تنزل پنجمین نرخ بالا تور مرا در بین ۱۸۰ کشور جهان به میزان ۱۵ درصد به خود اختصاص دهد.

بنابراین گزارش، در حالی که ایران در سال ۲۰۰۴ میلادی با کسب نرخ تورم ۱۵.۶ درصدی، دهمین نرخ بالای تورم را پس از کشورهای آنگولا، بلاروس، دومینیکن، اریتره، گینه، هائیتی، ونزوئلا، زامبیا و زیمبابوه کسب کرده بود در سال ۲۰۰۶ میلادی (۱۳۸۵) نیز با همین نرخ تورم پس از کشورهای اریتره، میانمار، ونزوئلا و زیمبابوه رتبه پنجم بالاترین نرخ تورم را در جهان به خود اختصاص خواهد داد.

اکنون زمان کاهش نرخ سود تسهیلات است

رضا ویسه، معاون وزیر صنایع و معادن و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاکید کرد: اکنون به‌صورت قطعی می‌توان نرخ بهره بانکی را کاهش داد.

وی ضمن اینکه طرح کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی را متعلق به خود می‌داند، تصریح می‌کند: بحث جدیدی در میان نیامده، بلکه چنین طرحی از ۲ سال قبل در دولت خاتمی مطرح بوده است. با این توضیح اکنون مطمئن شدیم که با درآمدهای نفتی وضع اقتصادی کشور خوب شده و هم می‌توان نرخ تورم را کاهش داد و هم نرخ بهره را.

منبع: اقتصاد نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1227321 برچسب‌ها تورم

دیگر خبرها

  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین