Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منطقه‌ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی با بیان اینکه گردشگری روستایی از ظرفیت بالایی برخورداراست، گفت: توسعه گردشگری روستایی نیازمند برنامه‌ای مدون است. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان هوانگ هری معاون منطقه ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی اظهار داشت: اکوتوریسم گردشگری روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موضوعات به یکدیگر مرتبط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: باید ضمن برنامه‌ریزی، با کاری مشخص در خصوص توسعه گردشگری روستایی پیش رفت تا با یک برنامه‌ریزی مدون به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرکل تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری میراث فرهنگی نیز با اشاره به مباحثی در خصوص ضرورت تشکیل شبکه جهانی روستاهای گردشگری اظهار داشت: این طرح در جلسه شورای گفتگوی کشورهای آسیایی به عنوان یکی از بندهای مهم اجلاسی که در همدان برگزار شد مدنظر  قرار گرفت و این طرح باید علاوه بر آسیا در همه جهان اجرا شود.

محمد ابراهیم لاریجانی اظهار داشت: در سال 2020 اجلاسی با موضوع اکوتوریسم و گردشگری روستایی برگزار می‌شود که باعث پیوند خوردن روستاها به یکدیگر و انتقال تجربه می‌شود.

مدیرعامل انجمن آوای طبیعت پایدار با توجه به قابلیت‌های ایران در صنعت گردشگری روستایی اشاره گفت: اقامتگاه‌های بوم گردی در صنعت گردشگری در جایگاه مهمی قرار دارد و  از این رهرو می‌توان ارتباط و تعامل خوبی با کشورهای مختلف داشت.

محمد آذری بیان داشت: چند فعالیت از جمله اجرای پروژه مدیریت مقاصد گردشگری روستایی، تولید محتوای علمی برای بازاریابی و کمک به بازاریابی مشترک در شبکه جهانی گردشگری پیش بینی شده است.

وی افزود: ما یک بخش خصوصی بوده و با دولت در صدد همکاری هستیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق حین سرقت و کشف شش فقره سرقت باغات روستایی در همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته حین گشت زنی ماموران کلانتری" ۱۵ رسالت" در حاشیه روستای ابرو فرد مشکوکی را در حال حمل یک کیسه رویت می کنند.
️وی  افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات ماموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که در بازرسی از داخل کیسه مقادیری وسایل خانه باغ کشف که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۶ فقره سرقت از باغات اعتراف، و با دعوت از شکات، پرونده تشکیل و فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،️ سرهنگ نجفی گفت: از همشهریان  خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • مشارکت زنان روستایی در تولید کشور با سهم ۱۲ درصدی
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • از سفال تا پالوده لالجین، شهر شماره یک استان همدان
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید نیازمند حمایت مدیران است
  • عملی شدن شعار سال نیازمند برنامه ای مدون و قابل اجرا است