Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد شادکام درباره بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر که با پیروزی پارسی‌ها همراه بود، اظهارداشت: بازی با پیکان یکی از بازی‌های سخت بود و نتیجه این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت از این رو با همه قوا به میدان رفتیم و تلاش کردیم از موقعیت‌ها استفاده کرده و خودمان را تا رده پنجم جدول بالا بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دو پنالتی که داور به نفع پارس جنوبی اعلام کرد گفت: هر دو پنالتی که برای ما گرفتند صددرصد درست بود. در هفته‌های اخیر داوری‌ها بسیار به ضرر ما بود اگر این دو پنالتی کاملا واضح هم برای ما گرفته نمی‌شد، دیگر خیلی بد بود.

زننده گل سوم تیم پارس جنوبی مقابل پیکان تصریح کرد: بازیکن حریف من را از پشت شارژ کرد و پنالتی دوم روی من اعلام شد. خیلی دوست داشتم این پنالتی را من بزنم و تارتار هم موافقت کرد. با گل کردن این پنالتی موفق شدم در پیروزی تیمم سهم داشته باشم. می‌دانم که پنالتی زن دوم ما روح‌الله سیف اللهی است اما بین بازیکنان ما این حرف‌ها نیست و وقتی تارتار موافقت کرد من پنالتی را بزنم او ناراحت نشد.

شادکام به وضعیت تیمش اشاره و تاکید کرد: شرایط روز به روز بهتر است و تنها مشکل این است که مسئولان به وضعیت تیم ما رسیدگی نمی‌کنند. 12 هفته از لیگ برتر گذشته و ما فقط ۱۵ درصد از قراردادهای‌مان را گرفتیم. از پاداش و این چیز‌ها هم که خبری نیست. واقعا شرایط تیم خوب است، ولی از نظر مالی اصلا اوضاع خوب نیست. هیچ فردی نیست که به وضعیت تیم رسیدگی کند. ما هم به امید قرار دادی که می‌بندیم آینده‌ای را برای خود ترسیم می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگتر‌های تیم چندین بار پا در میانی کردند و حرف بازیکنان را منتقل کردند اما اتفاقی نمی‌افتد. در حال حاضر بیشتر بازیکنان پارس جنوبی بر اساس غیرت و تعصب خودشان است که بازی می‌کنند. وقتی پول نباشد بازیکن از نظر روحی بهم می‌ریزد و انگیزه برای کار باید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر محمد شادکام پارس جنوبی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید