Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در مراسم افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان با تقدیر از اقدام فولاد خوزستان در سرمایه گذاری و احداث این ورزشگاه اظهار داشت: حیات یک مجموعه در این است که نشاط و توسعه در آن وجود داشته باشد و بتواند به محیط پیرامونی خود نیز سود و منفعت برساند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور خود در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که شنبه گذشته انجام شد، افزود: برخی دوستان می‌گفتند که ممکن است تیم پرسپولیس در این مسابقه پیروز نشود و شاید بهتر باشد که شما به تماشای این بازی نروید؛ اما من گفتم که این ناجوانمردی است فقط زمانی که اطمینان داریم تیم نماینده ایران پیروز می‌شود حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش فوتبالیست‌های کشورمان در این دیدار قابل تقدیر است و توانستند نایب قهرمان آسیا شوند و پرچم و نام ایران را بالا ببرند.

جهانگیری همچنین با اشاره به حضور چشمگیر تماشاگران و هواداران فوتبال در این دیدار خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز که برای تماشای این بازی حضور داشت اعلام کرد که «کمتر چنین جمعیتی را در کشور‌های دیگر مشاهده کرده ام» و خوشبختانه تماشاگران و هواداران ایران نمایشی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ارائه دادند و کوچکترین حرکت ناشایست و ناپسندی از سوی تماشاگران مشاهده نشد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: یکی از امتیازات ویژه این دیدار حضور خانم‌ها در میان تماشاگران بود، ضمن آن که همه شئونات اخلاقی و اسلامی نیز رعایت شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری افتتاح ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸