Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره جهاد نصر گفت: در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ۸۰۰ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، علیمراد اکبری امروز در حاشیه بازدید از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 75 پروژه طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان کلید خورد اما تا سال 87 اقدام موثری برای آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال 87 تا 92   سالانه 11 هزار هکتار از این طرح آماده می‌شد و از سال 92 با موافقت مقام معظم رهبری 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت شد و طرح با شتاب بسیاری پیش رفت.

رئیس هیئت مدیره جهاد نصر گفت:  در سال گذشته 250 هزار هکتار از اینطرح زیر کشت بود  اما امسال همه زمین‌های فاز نخست به زیر کشت می‌روند.

وی با بیان اینکه سدهای بزرگی در این استان وجود دارند و لازم است منابع آبی با بهترین بهره وری در اختیار کشاورزی قرار گیرند، عنوان کرد: درصورت به زیر کشت رفتن فاز نخست طرح 550 هزار هکتاری بدون شک در تولید گندم به یک ثبات و پایداری خوبی می‌رسیم.

اکبری افزود: در این طرح 8 هزار نیروی متخصص و بیش از 550 دستگاه سنگین و تخصصی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهای این پروژه اصلاح خاک بود که درپی آن خاک های با EC بالا اصلاح و قابل کشت شدند، گفت: در طرح 550 هزار هکتاری 800 میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروزهای بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کد خبر 6095726

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند