Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:52:14 GMT

حمام خون با درگیری مسلحانه در شوش / 10 کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۱۷۵

رکنا: درگیری مسلحانه روز سه شنبه در شهرستان شوش ۲ کشته و هشت مجروح بر جا گذاشت.

ادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: این درگیری به دلیل اختلاف شخصی بر سر ملک در روستای ترویح از توابع بخش فتح المبین شوش رخ داده است.
مصطفی نظری افزود: عده‌ای از طرفین درگیری اقدام به استفاده از سلاح گرم کردند که متاسفانه در این درگیری ۲ نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تعدادی از عوامل نزاع دستگیر شدند و سایر عوامل درگیری و نزاع با صدور دستورات قضایی تحت تعقیب قرار دارند و تحقیقات اولیه در حال انجام است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس نوزاد زنده را در سطل آشغال رها کردند +عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر فیلم رفتار دلسوزانه این پدر ۲۴ میلیون بار دیده شد + فیلم اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس دستگیری 3 جوان نیشابوری در حمله خونین به 2 روحانی!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زخمی کشته دستگیر شوش نزاع عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی