Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - نظرسنجی شب قبل برنامه نود در مورد انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود. حالا از نگاه آمار، این پرسش را بررسی می‌کنیم.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس در این فصل حسابی گل کاشت و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. اتفاقی که در آن رد پای برانکو ایوانکوویچ پررنگ‌تر از همه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این راه، ستاره‌های پرسپولیس هم کمک زیادی به پروفسور کردند. از کلین‌شیت‌های بیرانوند و صخره دفاعی با ترکیب سیدجلال و شجاع تا گل‌های حساس منشا و علیپور. در این وسط نوراللهی و رسن هم عصای دست برانکو بودند. در برنامه 90 دیشب، مخاطبین در سوال نظرسنجی این برنامه بیشتر از همه نقش دروازه‌بان این تیم را پررنگ دانستند. حالا بررسی می‌کنیم که طبق آمار کدام شخص بهترین بازیکن این تیم در راه رسیدن به فینال بود.

علیرضا بیرانوند: دروازه‌بان پرسپولیس تنها بازیکنی است که در تمام دقایق این فصل لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است. بیرانوند در 14 مسابقه‌ای که حضور داشت، 7 بازی گل نخورد تا رکورد بیشترین کلین‌شیت این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم به نام او ثبت شود. بیرانوند 70 درصد شوت‌های حریفان را هم مهار کرد.

جلال حسینی: کاپیتان پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الجزیره، گل صعود این تیم را در دقیقه 90 زد و در مسابقه با الدحیل هم با گلی که زد، تاثیر پررنگی در صعود پرسپولیس داشت. سیدجلال در این تورنمنت یک پاس‌گل هم داد. علاوه بر این آمارهای تهاجمی، صخره پرسپولیس در دفاع هم کمک ویژه‌ای به تیم برانکو کرد. جلال حسینی 57 مرتبه خطر را از محوطه جریمه تیمش دفع کرد، در 54 درصد از نبردهای یک مقابل یک‌‌اش توپ را از حریف گرفت، 69 درصد دوئل‌هایش را برد، در 70 درصد از توپ‌های هوایی، ضربه سر اول را زد و 18 قطع پاس هم داشت.  

شجاع خلیل‌زاده: شجاع 8 برابر سیدجلال شوت‌های حریفان را بلاک کرد، 5 قطع پاس بیشتر از او داشت، 23 مرتبه بیشتر از این بازیکن توپ را دفع کرد. ضمن اینکه 5 بار با پاس‌هایش برای پرسپولیس موقعیت ساخت و 68درصد تکل‌هایش موفق بود و توپ را از حریف گرفت. در نبردهای هوایی هم به اندازه سیدجلال یعنی 70درصد مواقع شانس پیروزی داشت.

بشار رسن: بازیکن عراقی پرسپولیس در این تورنمنت 291 پاس داد که نزدیک به هشتاد درصد آن به مقصد رسید و 10 پاس‌اش هم کلیدی بود و منجر به خلق موقعیت شد. بشار 7 دریبل موفق زد، 8 قطع پاس داشت و در 7 نبرد هم موفق شد.

 علی علیپور: بهترین گلزن پرسپولیس، در هر 14 مسابقه آسیایی این تیم از ابتدا در ترکیب فیکس قرار گرفت و بعد از بیرانوند، بیشترین حضور را داشت. علیپور با 35 شوت، بیشترین شوت را در این تورنمنت زد. که 21 از این شوت‌ها در چارچوب بود و حاصل آن 5 گل زده برای پرسپولیس بود. یعنی این بازیکن هر 243 دقیقه یک گل زده است، که احتمالا مهم‌ترین گلش، پنالتی بود که از السد گرفت و خودش تبدیل به گل کرد. آمار عجیب علیپور 100درصد تکل موفق است، یعنی اصلا در این تورنمنت دریبل نخورد.

گادوین منشا: مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در دو مقطع حساس، دست برانکو را گرفت. در بازی با السد، پاس گل طلایی را برای سیامک نعمتی ارسال کرد و در مسابقه با الدحیل هم تیرخلاص را خودش زد. منشا 3 گل در این تورنمنت زد و 9 پاس کلیدی داد.

احمد نوراللهی: هافبک پرسپولیس 19 مرتبه با شوت، دروازه حریفان را تهدید کرد که اتفاقا یکی از آن‌ها هم گل شد. نوراللهی آمار فوق‌العاده 17 پاس کلیدی را هم ثبت کرد. احمد 83 درصد از نبردهای دفاعی‌اش را هم پیروز شد و توپ را از حریف گرفت. 13 دفع توپ و 12 قطع پاس هم دیگر آمارهای خوب دفاعی این بازیکن است.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی جلال حسینی شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند احمد نوراللهی علی علیپور گادوین منشا بشار رسن جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمود قامت، معاون سازمان خصوصی سازی درباره فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است