Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@11:21:01 GMT

برند شنل در دستان خانم ستاره 44 ساله درخشید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۳۷۰

رکنا: پنه‌لوپه کروز کالکشن کروز 2018 برند شنل را معرفی کرد.

پنه‌لوپه کروز، ستاره 44 ساله سینمای اسپانیا و هالیوود که چندی پیش به‌عنوان سفیر برند شنل معرفی شد، در تازه‌ترین همکاری‌اش با این برند کلکسیون کروز 2018 را تبلیغ کرد.

 عکس‌های کلکسیون کروز شنل را کارل لاگرفلد، طراح لباس و عکاس مشهور برند شنل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طراح لباس ارتباط خوبی با سلبریتی‌ها دارد و تاکنون چند چهره جوان را هم به دنیای مد و سینما Cinema معرفی کرده است.

پنه‌ لوپه‌کروز همکاری خود با برند فرانسوی شنل را از هفته مد لباس‌های بالاتنه پاریس آغاز کرد و همانجا اعلام شد که او یکی از چهره‌های اصلی کمپین کالکشن کروز 2018 شنل خواهد بود. او اکنون لباس‌های میان فصل این برند را تبلیغ کرده است.مارگو رابی، کریستین استوارت، لیلی رز دپ و کیرا نایتلی دیگر بازیگرانی هستند که با برند شنل همکاری می‌کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز پیرمرد 50 ساله همسر دوم و پنهانی اش را در خیابان کشت! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس واکنش رییس پلیس آبادان به قتل 2 جوان آبادانی + عکس اجساد قربانیان 16+ ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سینما Cinema عکس ستاره سینما تصاویر برند عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در یکهزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی مظفر وحدانی ۲۸ ساله  که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد زنده یاد مظفر وحدانی در بیمارستان منتصریه به آقای ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی تصریح کرد: قلب مرحوم مظفر وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۵ ساله ساکن تربت جام پیوند شد.

خالقی بیان کرد: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ