Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، هیات ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسوول، امروز با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل و صلاحیت ۱۶۷ نامزد این دوره تایید شد.

بر اساس این گزارش، سامانه جامع رسانه‌های کشور ضمن ارسال پیامک برای این افراد، فهرست اسامی این افراد را در صفحه اول سامانه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌ها از آخرین وضعیت خود مطلع شوند.

شایان ذکر است، نامزدها مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف «صرفا می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه های کشور» اقدام کنند و از امروز ۲۲ آبان تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۷ آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

یادآور می‌شود، مطابق تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات، تایید صلاحیت نامزدها و کمیته نظارت بر انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول، متشکل از نمایندگان ۳ قوه در هیات است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هیات نظارت بر مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران