Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 سردار حسین اشتری بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی پل اینچه برون در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مرزبانی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی و اتحاد میان مرزنشینان و مرزبانان است و معتقدیم مسئول اصلی امنیت مرز با مرزنشینان بوده و ما در خدمت آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، وی افزود: از طرفی باید به امنیت و معیشت مرزنشینان توجه و در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران به آنها کمک کنیم.

اشتری تصریح کرد: هماهنگی، همدلی و همبستگی خوبی را در مرزهای استان گلستان شاهد هستیم و شیعه و سنی در کنار هم با وحدت زندگی می‌کنند و ما هم باید به انها کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما توجه بیشتر به تجهیزات و امکانات همکاران در مرز است و بنا داریم تجهیزات مراقبتی و دفاعی در مرزها را تقویت کنیم و امسال هم با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری وزارت دفاع تجهیزاتی تهیه شده که به مرور وارد مرزها خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در بخش آموزش هم با راه اندازی قرارگاه جهادی اموزش حرفه‌ای گری را در نیروی انتظامی و مرزبانی ارتقا دهیم تا همکار ما در هر جایی مشرف به وظیفه خودش باشد.

فرمانده ناجا در خصوص مرزبانان ربوده شده توسط پاکستانی‌ها گفت: از طریق دستگاه دیپلماسی کشور و فرماندهان نظامی پیگیری شده و دولت پاکستان قول مساعد داده و امیدواریم در موعد مقرر شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

اشتری در خصوص زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی در جاده هراز استان مازندران، اظهار کرد: این اتفاق که به یک باره در فضای مجازی منتشر شد مربوط به سه ماه گذشته در استان مازندران بود که بلافاصله همکاران بنده آن افراد را شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند و پرونده به سرعت بررسی شد.

وی افزود: همکاران ما معالجه شدند که یکی از آنها شرایط خوبی دارد و معالجه همکار دیگر هم ادامه دارد و نیروی انتظامی با سرعت و اقتدار با این اتفاق برخورد کرد، البته این اتفاقات کمتر رخ می دهد و انتشار آن زیاد شده است.

اشتری یادآور شد: مردم علاقه خاصی به پلیس دارند به خصوص به همکارانی که ۲۴ ساعته در سرما و گرما خدمت می‌کنند و از این بابت از مردم تشکر می‌کنیم و افرادی که به مامور قانون تعدی می‌کنند محکم و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات ناجا در تبادل و معاملات کالا خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی در خصوص معاملات اقتصادی و تبادل کالا توسط دولت مشخص می‌شود و نیروی انتظامی تمام تلاشش این است که قوانین به خوبی اجرا شود، وظیفه ما در کنار مردم و سرمایه گذاران بودن است تا حقوق آنها نادیده گرفته نشود.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اینچه برون پاکستان سردار حسین اشتری مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک