Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات؛ هیئت ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول، امروز با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل و صلاحیت 167 نامزد این دوره تأیید شد.

بر اساس این گزارش، سامانه جامع رسانه‌های کشور ضمن ارسال پیامک برای این افراد، فهرست اسامی این افراد را در صفحه اول سامانه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌ها از آخرین وضعیت خود مطلع شوند.

شایان ذکر است نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف «صرفا می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور» اقدام کنند و از امروز 22 آبان تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات، ساعت 9 صبح یکشنبه، 27 آبان فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

یادآور می‌شود، مطابق تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، تایید صلاحیت نامزدها و کمیته نظارت بر انتخابات، تعیین نماینده مدیران مسئول، متشکل از نمایندگان سه قوه در هیئت است.

برای مشاهده اسامی اینجا را ببینید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیل عدم طی شدن مسیر قانونی برای واردات ذرت شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی، هیچ مجوزی برای تخلیه و ترخیص محموله ذرت این شرکت صادر نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار مطلبی با عنوان «هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت » یک مقام مسئول در وزرات جهاد کشاورزی به فود پرس، گفت: شرکت واردکننده بدون ثبت سفارش اقدام به واردات ذرت کرده است که به دلیل طی روند غیرقانونی برای واردات، وزارت جهاد کشاورزی هیچ مجوزی برای ترخیص و تخلیه آن صادر نکرده است و طبق قانون در صورت تخلیه این کالا در بنادر کشور، ذرت وارداتی مصداق کالای قاچاق بوده و با آن بر اساس ضوابط برخورد می شود.

وی افزود: به رغم فشارهای فراوان به وزارت جهاد کشاورزی برای سرپوش گذاشتن این امر و صدور مجوزها برای واردات و ترخیص این ذرت ها، خوشبختانه بخشی از دولت و مدیران وزارت جهاد کشاورزی با مقاومت زیاد مانع عملی شدن این تخلف و دادن رانت شده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت