Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز برخی برخلاف شهدا برای کار نکرده هیاهو و تبلیغ می‌کنند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ‌توانست قلوب جوانان را تسخیر کند. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار غلام حسین غیب پرور شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان تقواطلب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خطاب به پدر شهیدان تقوا طلب اظهار داشت: ذات انقلاب اسلامی این است که نوجوانان و جوانانی مانند فرزند شما را تربیت کند، فرزندانی که حتی برای قضا شدن نماز شبشان نیز ناراحت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات بسیار فراوانی دارد، افزود: آن زمان که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند سربازان من در گهواره هستند از مباحثی مطلع بودند که ما از آن بی‌خبر بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه میانگین سنی شهدا در دوران دفاع مقدس 20 سال و کمتر از آن است، گفت: دوران جنگ تحمیلی مقطعی از تاریخ اسلام است که پس از قیام امام حسین(ع) اتفاقی مانند آن رخ نداده است.

وی با تشریح جایگاه و نقش انقلاب اسلامی در تاریخ اسلام بیان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی و عنایت خداوند متعال حضرت امام (ره) توانستند کاری کارستان را انجام دهند، کاری که هیچ‌کسی نتوانست انجام دهد.

غیب پرور عنوان کرد: دنیای ابوسفیان نتوانست وجود شخصیتی مانند امام (ره) را تحمل کند به همین دلیل فرد بسیار حقیری مانند صدام را تحریک و کمک کردند تا دست به جنگ افروزی علیه ایران اسلامی بزند.

وی با بیان اینکه افرادی در رکاب امام (ره) خدمت کردند که بیشتر آنها در زمره جوانان قرار داشتند، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  توانست قلوب جوانان را تسخیر کند جوانانی مانند شهیدان تقواطلب که شیفته امام (ره) شدند و به جبهه‌ها رفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده هیاهو می‌کنند در حالیکه شهدا اینگونه نبودند، گفت: شهدا در دروان ما رمز گشایی نمی‌کنند  مگر در صحنه قیامت.

وی با اعلام اینکه امروز با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد  ما هنوز از سفره پر برکت شهدا استفاده می‌کنیم، ابراز کرد: اگر بگوییم انقلاب اسلامی به خاطر فعالیت‌های ما سرپاست حرف درستی نگفته‌ایم چرا که ایثار و جانفشانی خانواده شهداست که زمینه را برای ظهور آماده می‌کند.

غیب پرور با اشاره به جنگ افروزی و جنایات رخ داده در منطقه و یمن عنوان کرد: انقلاب اسلامی فجر صادقی است که پیش از طلوع خورشید ظهور منجی عالم بشریت ظاهر شده و زمینه را برای فرج آماده می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه افغانستان در قلمرو زبان فارسی فرمودند: افغانستان یکی از اصلی‌ترین مراکز زبان فارسی است و باید ان‌شاءالله زبان فارسی در آن اوج بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در ششمین روز سال نو در نیمه ماه مبارک رمضان و در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار سه شاعر سرشناس مهاجر افغانستانی، محمدکاظم کاظمی، نجیب بارور و سیدحکیم بینش نیز به شعرخوانی پرداختند.

سید حکیم بینش، شاعر افغانستانی شعری با مضمون و توصیف فضای همدلی مردم ایران و افغانستان خواند.

در بخشی از این سروده می‌خوانیم:

تکّه‌ها را دوباره وصله بزن

هرچه درز است بخیه خواهم کرد

پُل بزن بین بلخ و نیشابور

هر دو اقلیم یک خراسان است

رهبر معظم انقلاب بعد از تحسین محتوای شعر بینش، با بیان اینکه «افغانستان محل زبان فارسی است» درباره جایگاه افغانستان در قلمرو زبان فارسی، افزودند: افغانستان یکی از اصلی‌ترین مراکز زبان فارسی است و باید ان‌شاءالله زبان فارسی در آن اوج بگیرد.

در شعر بلند نجیب بارور، ارزش‌های فرهنگی-تمدنی مشترک کشورهای فارسی‌زبان مورد تأکید قرار گرفت.

این سروده و مثنوی بلند با این بیت شروع می‌شود:

گاه ما را رستم است و گاه ما را حیدر است

هفت‌خوان قصه‌ تاریخ، یاران خیبر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحسین مضامین و محتوای شعر، خطاب به شاعرش افزودند: موضوعِ وحدت ملت‌های فارسی‌زبان که مورد نظر شماست از مهم‌ترین مسائل امروز مجموعه‌ این کشورهاست.

محمدکاظم کاظمی هم در این دیدار، غزل کوتاهی درباره تحولات افغانستان خواند که مشکلات اقتصادی مردم افغانستان در آن با دغدغه‌مندی توصیف شده است:

قِرانی مانده از قرنی غریبی در کف ملت

که بین دزد خوب و دزد بد تقسیم خواهد شد

به قانونِ خدا نانِ حلالی مانده مردم را

که آن هم با قوانین بشر تحریم خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از استماع شعر کاظمی افزودند: شعرهای توصیف ایشان از وضع کشورشان، همیشه توصیفاتی رسا، بلیغ و گویاست و [از لحاظ] لفظ در وضع خوبی است. ایشان، شاعر خیلی خوبی هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است